Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Planlægning af tid!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg er den kreative type; får alt for mange ideer, Ja jeg får dem faktisk hurtigere end jeg kan nå at gribe dem, og bliver revet med, og ud af det der egentligt var planlagt for arbejdsdagen. 

Jeg vil høre om der er nogen der har et fif/ værktøj til at planlægge sin tid, til at få mere struktur, så tiden ikke bare flyver, eller forsvinder ind i computeren.

Hvad gør i?

Hav en skøn dag

mvh/ gitte amalie

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Gitte Amalie

Jeg tror vi er mange der genkender den problemstilling Big Smile

Hvad der virker er nok meget forskelligt fra person til person - for mig er det bedste værktøj til at styre min tid i løbet af dagen et A3 ark, som jeg har liggende på skrive bordet og hvor jeg har de opgaver jeg skal løse i løbet af dagen, så kan jeg strege over efterhånden som de bliver løst.

Jeg ved det er lidt lav-praktisk, specielt da jeg arbejde med at skabe effektive IT-løsninger til mine kunder - men en gang imellem er den bedste løsning også den simpleste 

//Morten

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Morten

Den har jeg også gang i nu, men oftest når jeg aldrig bunden af papiret :-/

Men tak uanset

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gør jeg heller ikke - og det er nok heller ikke så vigtigt

Af alle de opgaver der fylder min dag, er det jo ikke alle der er lige vigtige, og de opgaver der hele tiden bliver skubbet fra dag til dag har det med at være dem der nok, når det kommer til stykket ikke er så vigtige - det er ihvertfald min erfaring.

Generelt tror jeg at hvis man når i bund hver dag - så har man for lidt at lave Wink

//Morten

Fra Odense
Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 18
Fra  Streamhub.dk Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes jeg har prøvet en del apps og metoder efterhånden og når alt bliver lidt for hektisk, så kommer jeg altid tilbage til et par checkbokse på en A3 blok.

Jeg planlægger altid min dag med en række opgaver, afsætter lidt tid til mails mv. da det er en tidsrøver. Starter dagen med et par nemme krydser. Der ligger lidt psykologi i at få sat 2-3 krydser tidligt på dagen. Så hopper jeg over i noget mere krævende, som jeg typisk ikke når i mål med, men det er okay. Ordner mails en halv times tid. Så er der møder og de resterende opgaver, som var der fra dagen før.

Jeg har nok haft bedst held med Evernote, hvor mine ideer ligger til senere brug. Når jeg kaster mig over et projekt, går jeg over i Notes på Apple produkter, men sørg for at få lavet en god struktur uden alt for mange kategorier, da det hurtigt bliver uoverskueligt.

Fra Them
Tilmeldt 4. Sep 14
Indlæg ialt: 36
Fra  PPQ SALG Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa missDsign.

Jeg må sige at wunderlist gør det for mig og mine medsammensvorne.

Det er meget nemt at oprette opgaver, huskesedler og dele disse med andre.

Da vi skulle sælge fyrværkeri for første gang sidste år, blev Wunderlist et uvurderligt værktøj for os alle, til at holde styr på opgaver, salg, gøremål osv....

Held og lykke.

/Stephan

Fra Gistrup
Tilmeldt 20. Nov 13
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte Amalie..

Må støtte op om Stephan og Wunderlist! Det er en rigtigt god måde at holde styr på alle sine opgaver og vinge dem af når de bliver løst.

Tror dog det er meget forskelligt fra person til person, så det er måske bare prøve noget forskelligt af, ud over Wunderlist er Trello, Podio og andre værktøjer som mange bruger..

Men som du selv skriver, så kommer der mange idéer hele tiden, og nogle gange er det bare godt at få skrevet det ned på et stykke papir, smide det i en skål og så når ugen er omme læse det igen, hvis idéen stadig er god, så skal der måske arbejdes lidt mere på den!

Håber du finder en løsning! :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)