Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside hjælp søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa
Jeg skal have lavet mig en hjemmeside. Jeg har flere eksempler på hvad jeg søger .men hvordan kan man finde ud af, hvilke udbydere, som har lavet en side??

Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du er meget velkommen til at kontakte os.

Opret gerne en opgave på www.salop.dk og så vil du blive kontaktet for en opfølgende samtale om dit behov.

Herefter kan vi finde op til 3 leverandører der matcher dig og din opgave.

Vi har hjulpet mange kunder med at finde den rette programmør til deres hjemmesider, portaler osv. 

Skriv meget gerne en PM eller til info@salop.dk og hør nærmere om hvordan vi kan hjælpe jer.

Hele denne service er ganske gratis og uforpligtende for dig.

Venlig hilsen

Salop.dk 

Fra Odense
Tilmeldt 24. Aug 15
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørg dem, der ejer hjemmesiderne :)

Ellers er du velkommen til at sende en PB med et link til en side, der ligner det, du er ude efter, så vil jeg gerne give en skarp pris på en side. Og du betaler selvfølgelig først, når du er tilfreds :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du kan finde det ved at slå op på domænet og se hvor den er hosted. Nogen gange står det også i kildekoden. Hvis du sender mig en email med de hjemmesider hvorpå du vil vide hvem der har lavet dem, skal jeg prøve at hjælpe dig.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvis du har nogle eksempler på nogle der viser lidt af det som du søger, så godt på vej, og du behøver faktisk ikke at spekulerer mere over hvem der har lavet dem.

Hvis du finder dig en dygtig web-udvikler herinde så vil han kunne (næsten) alt det de har på disse sider, specielt hvis han anvender et af de større tools, er meget kompliceret vil det skulle kodes fra bunden, men det er der mange herinde der kan hjælpe med også.

Så prøv at fortælle os lidt om hvad det er du skal have lavet og hvor vi finder de eksempler du nævner- så får du sikkert flere bud fra nogle der sagtens vil kunne lave noget sådant

//Morten

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle webdesignere lægger et link aller nederst på hjemmesiden. Andre skriver det i kildekoden. Den kan du se ved at højreklikke på hjemmesiden og så vælge "vis kilde". Her vil du se en masse volapyk (html) og måske kan du se hvem der har designet. Kig efter grøn tekst.

En ordentlig webdesigner vil dog som sagt kunne lave en side der ligner det du godt kan lide.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Det handler i bund og grund om din mavefornemmelse. Det første du bør gøre er at tjekke referencer. Referncer siger meget om hvilket nivaue der udarbejdes på.

Du er i denne forbindelse meget velkommen til at søge inspiration på vores referenceliste: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer
Her kan du finde et bredt udvalg af hjemmesider og webshops.

Jeg vil meget gerne tage en uforpligtende dialog med dig omkring din hjemmeside samt dine behov her til. Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, eller giv et kald på tlf 70 40 40 50 (tast 1 for salg).

Uanset hvad ønsker jeg dig held og lykke med hjemmesiden :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)