Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man have en indløsning for at bruge Stripe?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. May 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg går med planerne om at åbne en webshop hvor hosting er med Unoeuro og jeg bruger Wordpress til det. 

Skal man have en indløsning for at bruge Stripe som en betalingsgateaway?

Fordi gebyderne er for dyre på Nets har jeg tænkt mig at bruge Stripe. Kan i anbefale det?

Hvad foretrækker i som e-commerce program til Wordpress. Jeg har tænkt på Woocommerce med ved ikke helt endnu

Håber i kan hjælpe med at besvare mine spørgsmål 

Hav en god dag

Hilsen 

SimonBig Smile

Tilmeldt 15. Nov 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Stripe er uden indløser - derfor det er så godt et alternativ, for den "lille" iværksætter.

Jeg har før brugt Stripe til flere shops uden problemer. Rigtig lækkert setup med dertilhørende app, som virker upåklageligt.

Jeg kan ligeledes anbefale WooCommerce, da det er let at sætte op, og alle med WordPress flair kan hjælpe dig.

Mvh.

Oliver

Ung PPC, SEO og Konverterings-optimerings-nørd. Hjælper gerne din forretning med at etablere super effektive online kampagner som bidrager til øget bundlinje.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. May 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for hjælpen med det Oliver

Det tror jeg er det jeg gør endnu en tak for hjælpen

Hav en god dag

Hilsen 

Simon

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 02:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk lige paa at dine kunder ikke kan betale med Dankort hvis du benytter Stripe.

/Nicolaj

Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Fra  Kryptoupdate.dk Skrevet kl. 05:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kender %-delen for dem der KUN har Dankort? Skulle være ret få der har det.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. May 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Men oftest har personer en Visadankort og ikke et rent dankort så det bliver ikke noget problem.

Jeg synes nemlig Nets er for dyre til mine beov

- Simon

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. May 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pokerhund

Det er forskelligt det anhænger af hvor stor transaktionen er

Interhandel priser

Betalinger med Dankort Transaktionsbeløb 0,00 - 50,00 kr. 0,70 kr. pr. transaktion

Betalinger med Dankort Transaktionsbeløb 50,01 - 100,00 kr 1,10 kr. pr. transaktion

Betalinger med Dankort Transaktionsbeløb 100,01 - 500 kr. 1,39 kr. pr. transaktion

Betalinger med Dankort Transaktionsbeløb over 500,01 kr. 1,39 kr. pr. transaktion

Alle priserne er vist i deres dokument: http://www.nets.eu/dk-da/Produkter/betaling-med-kort/Documents/dankort/Nets_Dankort_prisliste_oevrig.pdf

God dag til dig

Betalinger med Dankort Transaktionsbeløb 0,00 - 50,00 kr. 0,50 kr. pr. transaktion 0,70 kr. pr. transaktion 0,70 kr. pr. transaktion Betalinger med Dankort Transaktionsbeløb 50,01 - 100,00 kr. 0,50 kr. pr. transaktion 1,10 kr. pr. transaktion 1,10 kr. pr. transaktion Betalinger med Dankort Transaktionsbeløb 100,01 - 500 kr. 0,50 kr. pr. transaktion 1,39 kr. pr. transaktion 1,45 kr. pr. transaktion + 0,10 % (angives som procentsats af kortomsætningen) Betalinger med Dankort Transaktionsbeløb over 500,01 kr. 0,50 kr. pr. transaktion 1,39 kr. pr. transaktion

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at jeg så i nyhederne en dag at dem som har ren DK er omkring 15-25 % af befolkningen, men jo længere vi kommer frem jo mindre % bliver det da så snart de skal have fornyet deres kort får de Visa Dankort

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon:

Hvad foretrækker i som e-commerce program til Wordpress. Jeg har tænkt på Woocommerce med ved ikke helt endnu

WooCommerce, uden tvivl! Vi udarbejder alle vores kunders webshop i netop WooCommerce, hvor vi sammen med kunderne nyder godt af alle de mange muligheder for integrationer samt funktioner.

Du er velkommen til at læse om vores WooCommerce løsning her: www.erhvervshjemmesider.dk/webshop

Du kan også se diverse webshops udarbejde i WordPress med WooCommerce her: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer 

Håber at du finder en god løsning :) 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)