Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det rigtige sted at få oprettet sin webshop?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

wphosting:

Martin Jacobsen:
x kan bruge google gmail til at have en mail for ca. 2 dollar om måneden tror jeg det er :)

Det kan du jo købe et helt hotel for og lave lige hvad du vil af webshop, mail osv osv

Øh det kommer såsandelig an på om man har kompetencerne til at lave en webshop selv. Hvis ikke, får men vel næppe en shop til 2 dollar om måneden :)

De kunder jeg kender der kører på Shopify inkl. mig selv er fint tilfreds med at bruge Google Apps til at have deres mail. Men man kan naturligvis også købe et webhotel, men i dette er en webshop sjældent inkluderet i prisen mig bekendt ;)

Tilmeldt 14. Feb 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

ShakirM.Shaker:

Hej. Jeg er fuld igang med min webshop på www.wix.com, fordi det er så utrolig let og brugervenligt. 

Men jeg ville bare lige hører om nogle herinde havde nogle erfaringer eller lign. med Wix

Desuden ser det heller ikke ud til man får en gratis mail adresse, hvor kan I anbefale et få lavet en? 

Tak på forhånd

Shakir M. Shaker 

Tror at du mener at du vil have at din hjemmeside, abcd.wix.com, gerne skulle have egen mail.
Altså hvis du har i sinde at have en webshop, så er der et stort antal af webshops som tager brug af, som de andre siger, gmail.com
Opret en ny mail, noget lignende dit webshopnavn@gmail.com.

Det vil ikke skade på din hjemmeside.

Ens professionelle email, kan både være kontakt emailen på hjemmesiden, i mange tilfælde kaldes det en supportmail, og ligner noget som support-shop2@gmail.com.
Men er ikke forudbestemt på nogen måde, altså kan din professionelle email godt være gangstatheme@gmail.com. Selvom at jeg vil foreslå at bruge neutrale ord i en email, og ikke bruge en privat email.

I forhold til brug af wix, synes jeg at du måske skulle overveje andre alternativer. Men når man kigger på den positive side, så regner jeg med at du starter noget som er gratis, og du ikke har lyst til at smide penge i med det samme. Altså kan du altid vente noget tid med at smid penge i sider som shopify. 

Jeg ville ikke sige at brug af opensource, cms systemer er en god ide hvis man ingen erfaring har med kodning/programmering. Selvom at der kan være utallige fordele, såsom at man har 100% adgang til alle filer, hvilket er godt for folk med erfaring indenfor kodning.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)