Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke få et erhvers konto

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er! Jeg står i den situation hvor jeg bliver nød til at oprette en erhvers konto, der jeg starter et webshop op, har ringet til en del banker, de fleste vil have 750 kr og et gebyr hver måned, og at det vil tage op til 1 måned. andre banker vil have jeg skal tag et lån hos dem hvilket jeg ikke er intresseret i, plus jeg er registeret dårlig betaler. 

hvad er gørelsen nu ? kan jeg åbne en i england eller svergie for eksempel? hvordan og hvorledes? 

Mit eget bank ( Dansk bank) sagde at de ikke vil tolerere at jeg får pengene ind gennem min webshop til min private konto. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er mere standard end undtagelse at banker kræver man skal have erhvervskonto uanset det er virksomhed eller selskab man driver. I selskab SKAL det være erhvervskonto 

Det er heller ikke specielt at der er oprettelse + gebyr på erhvervskonto - for banker har udgift (ca 1700 regner MyBanker) ved at drive en sådan konto + risiko selv uden lån, og tjener intet på at have den, når der ikke er knyttet et lån til den - se lidt om risiko for banken som mange overser http://johnhannover.blogspot.dk/2015/05/hvorfor-er-erhvervskonto-ofte-dyrere.html 

Du må bare forhandle videre og få bedst mulig pris og nej det vil normalt være vanskeligere at finde en bank i Sverige eller England og dit værste problem er givet, at du skriver du er registreret som dårlig betaler - måske står i RKI - for i så fald skal du bare prise dig lykkelig over, at der er banker der siger OK mod et gebyr trods f.eks. RKI -

Du vil givet få lukket en privat konto der bruges til erhverv så snart det opdages hvis ikke det er godkendt og dit CVR er tilknyttet - Det er også krav at dit CVR skal være tilknyttet for at du kan drive et CVR - det er lovkrav om nemKonto - så du er nødt til at finde en løsning what so ever

Se lidt om en god start i banken også - men igen - RKI er ikke taget i betragtning der http://johnhannover.blogspot.dk/2013/10/bank-fa-en-god-forbindelse-fra-start.html 

god vind med det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Jan 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

750 kr er for meget, når i England er de første 2 år gratis :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

750 kr vil være småpenge i forhold til den tid der vil gå med administrationen af udenlandsk firma, papirarbejde mv for at få den engelske bankkonto.......

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ibosen:
750 kr er for meget, når i England er de første 2 år gratis :)

 

Prøv du bare at se om du kan få en konto i en Engelsk bank - I England får man altså ikke bare lige en konto i banken, og da slet ikke som udlænding. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Og jeg kender et par der har skulle ha konto (englændere) i UK og de fik den ikke gratis - så det svinger givet også. Det kan SLET ikke betale sig i alle fald. får man en konto for 750 kr så er det en gave, for MyBanker har udregnet snit pris for en bank for erhvervskonto til næsten 1000 kr mere - og de tjener 0 kroner på kontoen

Trådstarters problem ligger i hans tekst med at han er registreret som dårlig betaler - og det vil kunne være stopklods overalt - også i UK og Sverige som ofte checker alt igennem hvis de skal lave konto til udlænding - det er udgangspunktet - KAN jeg få en konto med CVR trods f.eks. RKI - og hvis JA - så slå til - i alle fald op til et par tusinde i oprettelse. (bedst men nok ikke muligt - kom ud af RKI - de vil være bremse mange steder for lige præcis Webshop som trådstarer - og registreret dårlig betaler er værst tænkelige kombi set med mange øjne - bank - betalingsløsning osv)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)