Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket shop system ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 16
Indlæg ialt: 1
Fra  opencreations Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvilket e-shop system kan i anbefale ? prestashop , magento  osv ..

Mine krav:

integration med Dinero eller lignende.

fremtidig integrationer : ebay,amazon

Flere sprog

Mvh

Kenneth Møller

Opencreations 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Kenneth

Der er mange muligheder, Prestashop og Magento som du selv nævner er blandt de bedre.

Men hvad der er det bedste lige netop for dig afhænger jo meget af hvad dit behov og ambitionsniveau er. 

Hvis du vil i gang for alvor med en professionel løsning, så vil jeg helt sikkert anbefale dig en af de større opensource løsninger, som Magento, Prestashop, og WooCommerce - her har du selv den fulde kontrol og masser af muligheder for at udvide din løsning i den retning som du har behov for.

Der findes også løsninger som du "lejer" f.eks Shopify og DanDomain, her er det lettere at komme igang, men du er mere bundet - lige nu køre der f.eks en anden tråd her på Amino hvor en Shopify bruger er træt af at der er et lovkrav der gør at han skal fortælle brugerne at deres data eksporteres til USA i forbindelse med Check-out flowet.

Du kan finde lidt mere info om de forskellige muligheder og hvad jeg anbefaler her: "Kom godt fra start med din webshop"

Anyway - Så held og lykke med dit projekt

//Morten

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth 

Der findes mange løsninger, så det handler om dine ambitioner, resurser samt behov. 

Ud fra det opstillede krav vil jeg mene at du kunne få dine behov fint opfyldt i en WooCommerce (WordPress CMS) løsning. Dinero, Economic og Billys Billing har alle åbnet op for integrationen her til.

I forhold til flere sprog, findes der adskillige multisprogsplugins. Herunder benytter vi altid det populære WMPL, der giver mulighed for at benytte flere sprog efter behag. 

Vi udarbejder selv alle vores kunders webshopløsninger i WooCommerce - Du er velkommen til at tage et kig på vores referenceliste som inspirationskilde. Samtidig er du meget velkommen til at smide mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, eller give et kald på tlf. 70 40 40 50 (tast 1 for salg), så kan vi tage en uforpligtende snak omkring dine forskellige muligheder. 

Uanset hvad, så ønsker jeg dig held og lykke med dit projekt :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså Prestashop og Magento er jo de førende med god grund. 

Du kan jo også kigge på nogle af de Danske. Jeg ved at DanDomain og Danhost begge tilbyder noget webshop halløj, der må være noget i det "Dan" ;)

De bedste hilsner,

Mathias J.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)