Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.
Opret en gratis bruger påDinero og kom i gang allerede i dag.
Du skriver ikke hvilken virksomhed du har, fx: Håndværker, webshop...
Jeg vil nok anbefale dig at prøve dem i nævnte rækkefølge og selv vurdere hvad der passer til din virksomhed.
Jeg lever selv efter: "Bare fordi andre kan bruge dem er det ikke ensbetydende med at jeg kan".
Alle tre er gode programmer til de rette kunder, så prøv og vælg efter du har prøvet alle tre.
P.S. Jeg har en revisor som laver det hele for mig, så jeg har ikke arbejdet i nogen af programmerne. Hvis det skulle friste: http://www.frr-gideon.dk/.
Jeg synes du skal hente alle 3 (og synes det er de tre vigtigste) og så teste dem ved at bogføre sideløbende i 30 eller 60 dage. Ekstra arbejde og det kan jo være du efter 10 dage mener dig sikker - eller blot ved at lege med dem - og så får du valgt rigtigt og alle findes jo i prøveperiode
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Jeg er helt enig med de to andre, at det kommer an på, hvilken virksomhed du har og hvad du har brug for at regnskabsprogrammet skal kunne klare for dig.
Du spørger til hvilke andre løsninger der findes, og der kan jeg bl.a. nævne C5 (eller NAV). C5 kan du også prøve gratis i 30 dage, ligesom de andre du har fundet - så kan du sammenligne dem med hinanden.
Som de andre siger, så forsøg dig med alle tre(fire med C5) og find det der passer til dig! De er alle gratis at teste..
Men skal man komme med en anbefaling, så vil jeg uden at kende din forretning i dybden anbefale Billy eller Dinero, da de andre godt kan være lidt tungere og mest hensigtsmæssige hvis man har webshop eller lagerbeholdning.
Jeg må som bruger med supportaftale på c5online sige at selvom min vurdering da jeg gennemgik systemerne var at C5 var lettest at opgradere, at faciliteterne var bedre mv, så må jeg sige at programmet er en ren elendighed når det kommer til at klare dig selv.
Hjælpefunktionen er til NAV og de har ingengang gidet at fjerne de dele der er irrelevante hvilket betyder at kun 10-20% af hjælp er til din version. Vaæutakoder har ikke automatisk opdatering, og når du søger på valuta er der intet i hjælp.
Der er få bogholdere, det er ikke simpelt og intuitivt som Summasummarum var ex. og hjælp er simpelthen ikke eksisterinde i systemet. Medmindre du finder en bogholder der kan få det til at spille så er det en rigtig dårlig løsning.
Fra ren elendighed er der altid håb forud Det er rigtigt at Microsoft har valgt at lade den ”gamle” C5 (2012) udgå som købeprogram, og som hosting (C5 Online) Microsoft har valgt at lave en lille C5 version i NAV (C5 2016), som er et lidt større program , og derfor kan der være udfordringer med den nye C5 Online 2016
Det helt nye er at den mand ( Erik Damgaard), som i sin tid udviklede C5 har lavet et helt nyt program som er bygget på enkelt ny teknologi – ERP programmet heder UNICONTA , og der er en meget forstålig manual
Et helt generelt svar jeg mener er validt hvis du skal vælge system er hvor mange bogholdere der er superbrugere på det enkelte. Når du skal have dit bogholderisystem til at spille er der kæmpe forskel på om du ustandseligt skal gå frem og tilbage til konsulenter til 1000kr + pr time for at få tingene til at virke eller om du kan hyre en bogholder der laver de tilpasninger der skal til undervejs.
For C5 Online er der her to år efter lanceringen fra Microsoft stadig ikke synderligt med bogholdere der bare kan det. Samtidig med at Microsoft ikke har gidet at tilpasse hjælpefunktionen (er til Navision der er måske 10 gange så omfattende).
Jeg ville ringe til en række bogholdere og spørge, men freelancer sektionen her giver et godt indblik