Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lancering af ny hjemmeside - hvad synes I?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 29. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Nielsen:

Jeg synes personligt at Apples officielle App-store ikon skaber tillid om, at i har en App til iPhone.. Ved godt at jeres hjemmeside kun omhandler app'en, men uden deres sorte ikon tror min hjerne aldrig helt på, at i rent faktisk har en app i App Store :p

Håber det giver mening :-)

Mange tak for feedbacken! Jeg er er enig i at App Store ikonet kan skabe tillid. hvordan tænker du det rent designmæssigt burde se ud? 😊 Det vil efter min umiddelbare mening se lidt mærkeligt ud, hvis vi bare sætter App Store ikonet ind på den samme placering som vores app ikon har nu😊

Fra Gelsted
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 129
Fra  the goldwhale Skrevet kl. 03:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan evt gøre som Jodel, hvor de har tilpasset den til resten af sidens design :) 
https://jodel-app.com/

Hav en god dag :-)

Konceptudvikling laves bedst hos the goldwhale.

Fra Odense
Tilmeldt 24. Aug 15
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er tekstnørd, så jeg falder over, at jeres kommaer er placeret lidt mere efter lyst end efter behov. Det ville virke mere professionelt, hvis de var sat korrekt. Og så ville jeg personligt aldrig bruge bydeformen af at udfordre. De mange konsonanter på stribe generer mine øjne. 

Rent SEO-mæssigt overvejer jeg, om I har tekst nok til at slå de store spillere på markedet på Google

Fra Herning
Tilmeldt 29. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Majbritt Jacobsen:

Jeg er tekstnørd, så jeg falder over, at jeres kommaer er placeret lidt mere efter lyst end efter behov. Det ville virke mere professionelt, hvis de var sat korrekt. Og så ville jeg personligt aldrig bruge bydeformen af at udfordre. De mange konsonanter på stribe generer mine øjne. 

Rent SEO-mæssigt overvejer jeg, om I har tekst nok til at slå de store spillere på markedet på Google. 

Tak for din feedback, så må vi vidst hellere få kigget vores tekster igennem igen 😊

Fra Herning
Tilmeldt 29. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Nielsen:

Man kan evt gøre som Jodel, hvor de har tilpasset den til resten af sidens design :) 
https://jodel-app.com/

Ja det kunne man selvfølgelig også, men jeg tror faktisk det er imod Apples retningslinjer for brug af deres badge? :)

Fra Herning
Tilmeldt 29. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Men mange tak for feedbacken alle sammen! :) I andre skal være meget velkommen til at komme med mere :) 

Tilmeldt 19. Feb 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er vild med konceptet. Jeg vil helt sikkert overveje jer i fremtiden!

Keep up the good work.

Lemming

Fra Herning
Tilmeldt 29. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

madsLemming:

Hej!

Jeg er vild med konceptet. Jeg vil helt sikkert overveje jer i fremtiden!

Keep up the good work.

Lemming

Mange tak for din Feedback, det er selvfølgelig dejligt at du kan lide konceptet! Du må sige til hvis der er noget vi kan gøre for at gøre det endnu bedre? :)

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)