Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lancering af ny hjemmeside - hvad synes I?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Gelsted
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 129
Fra  the goldwhale Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes personligt at Apples officielle App-store ikon skaber tillid om, at i har en App til iPhone.. Ved godt at jeres hjemmeside kun omhandler app'en, men uden deres sorte ikon tror min hjerne aldrig helt på, at i rent faktisk har en app i App Store :p

Håber det giver mening :-)

Hav en god dag :-)

Konceptudvikling laves bedst hos the goldwhale.

Fra København
Tilmeldt 13. May 15
Indlæg ialt: 13
Fra  Kaffetilbud.dk Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Rigtig flot side. Du burde overveje at give mulighed til at booke oplevelse uden at men skal logge ind first. Ikke alle vil give deres oplysninger før de er sikker de vil gerne bestille oplevelse.

mvh,

eric

Fra Herning
Tilmeldt 29. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffetilbud.dk:

Hej Martin,

Rigtig flot side. Du burde overveje at give mulighed til at booke oplevelse uden at men skal logge ind first. Ikke alle vil give deres oplysninger før de er sikker de vil gerne bestille oplevelse.

mvh,

eric

Hej Eric

Mange tak for feedbacken, det vil vi tage med videre i vores overvejelser. Har du testet dette på din shop, i forhold til signup conversion rate vs sales conversion rate? :)

Mvh
Martin 

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser generelt fedt ud! :)

Dog er jeg ikke så pjattet med one page, slet ikke med så meget grafik så nogle af billederne var lidt bagud hos mig.

Konceptet er nemt nok at forstå, dog troede jeg til at starte med de første 5 sekunder at det var rejser :)

Fra Herning
Tilmeldt 29. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Nørgaard:

Det ser generelt fedt ud! :)

Dog er jeg ikke så pjattet med one page, slet ikke med så meget grafik så nogle af billederne var lidt bagud hos mig.

Konceptet er nemt nok at forstå, dog troede jeg til at starte med de første 5 sekunder at det var rejser :)

Tak for Feedbacken Mads! Vi tager med videre at billederne skal loade hurtigere! Dejligt at høre at du forstod konceptet, jeg forstår godt din association med rejser :)

Mvh

Martin

Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en kort kommentar, du kan tage eller lade ligge.


Det første jeg blev mødt af, var en stor luftballon. Strakt tænkte jeg på bellevuebox. De havde i lang tid en faverig luftballon som "maskot", og nu har de en mindre farverig i deres logo. Det ligner "ripoff" for mig.

Mvh.

Fra Herning
Tilmeldt 29. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

luskebuksen:

Lige en kort kommentar, du kan tage eller lade ligge.


Det første jeg blev mødt af, var en stor luftballon. Strakt tænkte jeg på bellevuebox. De havde i lang tid en faverig luftballon som "maskot", og nu har de en mindre farverig i deres logo. Det ligner "ripoff" for mig.

Mvh.

Tak for din feedback. Det har bestemt ikke været hensigten, vi synes blot at det var et flot billede. Det tager vi helt klart med videre!
Mvh
Martin
Fra Herning
Tilmeldt 29. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

luskebuksen:

Lige en kort kommentar, du kan tage eller lade ligge.


Det første jeg blev mødt af, var en stor luftballon. Strakt tænkte jeg på bellevuebox. De havde i lang tid en faverig luftballon som "maskot", og nu har de en mindre farverig i deres logo. Det ligner "ripoff" for mig.

Mvh.

Tak for din feedback. Det har bestemt ikke været hensigten, vi synes blot at det var et flot billede. Det tager vi helt klart med videre!
Mvh
Martin
Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig, det er bare lidt uheldig, når en anden virksomhed har promoveret sig i så mange år på det - det var ikke for at skulle høvle dig ned, jeg synes siden er rigtig lækker og indbydende. Det var udelukkende dette jeg faldt over som være det største NEJ Smile

Fra Herning
Tilmeldt 29. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også bare helt fint du siger det, vi er meget glade for feedbacken 😊 Det er helt klart noget vi tager med videre 😊

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)