Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Min Unoeuromail duer ikke. Hvad gør jeg?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har problemer med min mail, som jeg har oprettet på Unoeuro. 

Efter jeg har oprettet min mail, og fået adgang til den via min computer (Mac), så kan man ikke sende mails til mig, medmindre der kommer denne besked retur. Jeg har brug for hjælp - er sikker på, at der er nogen af Jer, som har prøvet lignende?:

Delivery to the following recipient failed permanently:

     
Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain missgrey.dk by mx1.spamfilter.cc. [2a01:2b0:2000:9b::25].

The error that the other server returned was:
550 no mailbox by that name is currently available

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Serveren fortæller dig, at du ikke har oprettet en postkasse med det navn. 

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg godt se. Men det har jeg netop - så det undrer mig at den siger dette?

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Din mail bliver som vist ovenstående leveret til en adresse der hedder spamfilter.cc - det tror jeg umiddelbart ikke er rigtigt i forhold til at den skal leveres til UnoEuro - jeg kender ikke spamfilter.cc adressen, den KAN være rigtig, men jeg tror det ikke.

Du skal nok rette din MX record, så den peger på din server hos Unoeuro

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du oprettet mailen inde i admin på Unoeuro?

Hvorfor sender du ikke Unoeuro en mail, de plejer at svare sindsyg hurtigt, og de plejer at have en løsning på problemet :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Gregersen:

Din mail bliver som vist ovenstående leveret til en adresse der hedder spamfilter.cc - det tror jeg umiddelbart ikke er rigtigt i forhold til at den skal leveres til UnoEuro - jeg kender ikke spamfilter.cc adressen, den KAN være rigtig, men jeg tror det ikke.

Du skal nok rette din MX record, så den peger på din server hos Unoeuro

Jeg har lige tjekket de domæner, som jeg har hos UnoEuro, og de peger alle sammen på hen til spamfilter.cc, så det burde være et valg fra UnoEuro. Ser ud til, at det er for at undgå spam. Men det er ikke noget, jeg har snakket med dem om, men jeg kan se, at det gør sig gældende for alle mine domæner. Så jeg tror ikke, at det er problemet.

Jeg har selv tidligere oplevet problemer med UnoEuros mail, når jeg videresendte dem til Gmail. Jeg fandt faktisk aldrig nogen løsning på dette problem, da det holdt op med at ske for mig.

Jeg vil, ligesom flere andre herinde, anbefale dig, at du skriver til dem, da det må være noget, som de tit oplever. De har sikkert et bedre svar på det.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Jonas Hansen:

Jeg har lige tjekket de domæner, som jeg har hos UnoEuro, og de peger alle sammen på hen til spamfilter.cc, så det burde være et valg fra UnoEuro. Ser ud til, at det er for at undgå spam. Men det er ikke noget, jeg har snakket med dem om, men jeg kan se, at det gør sig gældende for alle mine domæner. Så jeg tror ikke, at det er problemet.

UnoEuro har intet med spamfilter.cc at gøre, det er ikke et valg fra vores side.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Sommer:
UnoEuro har intet med spamfilter.cc at gøre, det er ikke et valg fra vores side.

Ok tak for svar.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)