Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS til videreformidling af service (med provision) a la GoMore

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har fået en idé jeg gerne vil arbejde lidt videre med, hvor jeg skal bruge en form for CMS; som er lidt a la det GoMore har. Jeg skal ikke sælge transport, men derimod services, hvor jeg så får en procentdel af det som arbejdgiver betaler arbejdstager.

Det må gerne koste lidt men ikke mange tusinde kroner.


Nogle forslag, til hvilket jeg skal bruge? Der må gerne kunne kodes en app til senere, men i første omgang er det bare selve websitet jeg skal bruge.

Mvh.

Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Forsigtig op, med håb om et svar :)

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

Det er svært at sige, på baggrund af ovenstående, hvad der vil være den bedste løsning for dig. Du kan nå rigtigt langt med Wordpress + plugins etc, men om det er langt nok er svært at sige, og skal vi bruge mange plugins kan det give nogle problemer performancemæssigt.

Kan du være i en Wordpress løsning er det nok det mest cost-effective for dig, hvis ikke så er der en del framework der kan anvendes.

Hvis du arbejder med en app løsning, så har jeg et andet tool i hvilket jeg kan bygge simple app's som kunne være interessant for dig - det kan ikke "punkt-svejse under vand" - men hvis du heller ikke har brug for det så kunne det måske være en mulighed, i hvertfald til at starte op på.

Anyway - så kræver det nok lidt mere input, og måske et møde hvor vi lige taler din idé igennem før det giver mening at komme med nogle forslag her

//Morten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)