Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor/partner søges til køb af attraktivt hotel

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 6. Nov 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en investor/partner til opkøb af et attraktivt hotel.

Skriv gerne en privat besked hvis det kunne have din interesse, så vil jeg fortælle yderligere.

Ditte M. Christensen.

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ditte,

Hvorfor ikke skrive yderligere med det samme, så dit opslag kan tiltrække de rette folk?

Tilmeldt 6. Nov 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias.

Det ville jeg meget gerne, men de nuværende ejere ønsker en vis diskression.

Tilmeldt 9. Jan 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke også er fair nok, men det stopper dig ikke for at fortælle lidt om hvilke prisleje du har i tankerne. Forventer ikke kun du har brug for 50000, så du tiltrækker nok ikke rigtig nogen "store investorer" på intet at skrive.

Tilmeldt 6. Nov 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Jeg vil oprette en tråd med et spørgsmål, hvis der er noget jeg er i tvivl om - men tak for det velmenende råd. :-)

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

DMulvad:

Hej Casper.

Jeg vil oprette en tråd med et spørgsmål, hvis der er noget jeg er i tvivl om - men tak for det velmenende råd. :-)

Hej Ditte,

Du har jo netop oprettet en tråd(debat) på et åbent forum. Dit originale opslag er mere egnet til Amino Kapital, som netop er til dem som søger investor.

Tilmeldt 6. Nov 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias.

Også tak til dig. :-)

Med venlig hilsen,

Ditte M. Christensen.

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære Ditte,

Undskyld min gammelmandssnerren:

Dit indlæg virker lige så useriøst som størstedelen af andre kapitalsøgende på Amino! Du virker overhovedet ikke forberedt - og det får ingen investor ombord.

Lav dig et prospekt/forretningsplan som er understøttet af en revisorerklæring for budgettet samt en blåstempling fra banken - at hvis investor kommer med en del af pengene - så medfinansiere du resten. Det er seriøst og konkret!

Alt andet overfladisk snak samt lange ukonkrete mails er useriøst!

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Trusted Partner:

Kære Ditte,

Undskyld min gammelmandssnerren:

Dit indlæg virker lige så useriøst som størstedelen af andre kapitalsøgende på Amino! Du virker overhovedet ikke forberedt - og det får ingen investor ombord.

Lav dig et prospekt/forretningsplan som er understøttet af en revisorerklæring for budgettet samt en blåstempling fra banken - at hvis investor kommer med en del af pengene - så medfinansiere du resten. Det er seriøst og konkret!

Alt andet overfladisk snak samt lange ukonkrete mails er useriøst!

Sådan!

Tilmeldt 6. Nov 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Trusted Partner.

Tak, det har jeg sørme styr på.

Jeg undres over, at I retter henvendelse omkring noget, mit indlæg ikke lægger op til.

Det virker på mig irrellevant, hvis der ikke er et ønske om, at investere - som jeg efterspørger.

For folk som ikke har en egentlig interesse i det, er det vel unødvendigt, at bruge tid på, at kommentere. Medmindre man ikke har andet at bruge tiden på.

Ditte M. Christensen. 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)