Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges i Midtjylland

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Feb 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg har nu drivet forretning med min partner i ca 1 år og da han hverken har gejst eller positiv energi længere, skal jeg enten bygge min forretning fortsat eller finde en partner til at opnå gode forretninger.

jeg har et virksomhed indenfor konsulent, som går rigtig godt, ikke millioner, men nok til en god løn.

Den jeg søger skal have specielle indenfor:

IT - en der kan trylle, lave fede sider, analyse værktøjer, ringe systemer eller andre produkter som bare kan sælges, og ved komme må gerne være meget nørdet og uden at have interesse for salg. Men han/hun skal have visioner, være førende, være den bedste og vil udvikles indenfor Business og Salgsverden fra mig.

SuperSælger - Er du træt af at have ledere eller gøre andre rige, og er den bedste, kan booke møder, kan snakke med kunder, er fighter, hunter og eller må du gerne være en X sælger som er kørt kold, har et aftenarbejde og vil på pinden igen og tjene penge.

Produktsalg: Har du innovative produkter/Niche og vil erobre Verden, men mangler en frontløber, så kan den dialog også tages.

jeg ser frem til at høre fra folk som har ambitioner og i mit nuværende forretning, har jeg lokaler, kunder, systemer og endda kunder der betaler til tiden, pga fuld udbytte arbejde fra min side.

jeg opfordrer alt og alle til at skrive som er interessereret 

hilsen

Kurdo - skriv gerne PM

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Kom med til iværksætter møde den 25. februar, så er det meget muligt en af alle deltagerne kan være interesseret :)

Dato og tidspunkt: 25. Feb kl. 18:30
Vi gentager succesen og afholder endnu et Netværksmøde og et foredrag den 25. februar 2016, hos Modified Solutions. 3 Social Media Trends - Den lille - samt mellemstore virksomhed bør tage til sig ved Kasper Bengtson fra bSocial.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad kan du selv? Det virker som om du søger partner til at lave alt arbejdet ...

Tilmeldt 3. Feb 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel. Jeg er en dygtig sælger og har et stort netværk i DK og Internationalt.

Den snak tager jeg med dem som skriver pm

Tilmeldt 3. Feb 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for invt - hvor i landet ?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kurdo:

Mikkel. Jeg er en dygtig sælger og har et stort netværk i DK og Internationalt.

Den snak tager jeg med dem som skriver pm

Det kræver jo lige du fanger folks interesse først :-)

Jeg kunne måske være interesseret men dit indlæg virker, no offense, ikke særlig super-sælger agtigt.

Tilmeldt 3. Feb 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel :)

Nu lever jeg ikke af Amino som du muglivis gøre og jeg behøver ikke at skrive alt herinde.

Jeg jar fået nogle hendvendelser og arbejder derfra.

Hygge og du har en fed profilbillede :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)