Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Juicebar, god idé?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 8. Feb 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din feedback, jeg er helt enig med dig... beliggenhed, beliggenhed, beliggenhed....;-) Tak for inspiration.

Tilmeldt 8. Feb 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din feedback, god idé med en food-truck, det kan holde nogle af de faste omkostninger lidt nede.

Jeg er helt enige med dig, jeg vil ikke holde fast i et koncept, hvis jeg kan se at kunderne trække i en lidt anden retning.

Tilmeldt 8. Feb 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din feedback... rigtig god idé med en dialog inden jeg evt. åbner.

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

MaleneHansen:

Tak for din feedback, god idé med en food-truck, det kan holde nogle af de faste omkostninger lidt nede.

Hvis du vælger det, skal du huske at undersøge reglerne. Der skal vist betales en licens for at drive forretning fra en food-truck. Min viden om emnet stammer udelukkende fra en samtale med en kaffe "foodtruck," hvor personen sagde, at han ikke sparede mange penge på at have sådan en fremfor en fysisk butik. Men han havde bedre adgang til sine kunder.

Men det skal underøges, for jeg aner ikke andet om det end min 3 minutters samtale med ham. :D

Held og lykke med det.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Thumbs up til smoothies. I juice fjerne du de vigtige fibre, som er altafgørende for et godt helbred på lang sigt. Bland gerne bær i smoothies, det hæmmer optagelsen af sukkeret, så man ikke får unødvendige sukker og insulin spikes. Derudover er det vigtigt at undgå salt, olie og mejeriprodukter.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du finder af om det er en god idé efter du har brugt 100-300.000kr feks på at få det op at stå. Ingen kan fortælle dig på forhånd hvordan noget så usikkert og trend-følsomt som en juicebar vil være en god idé for dig. Men hvis det er prøv at find nogle juicebarer og enten snak med ejerne eller find deres cvr og forsøg at kontakt dem personligt. Mon ikke de kan give dig alle de svar du har brug for? Og fortælle nogle gode historier?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

GrN.dk - Logistik og regneark:
Bland gerne bær i smoothies, det hæmmer optagelsen af sukkeret,

Hvordan kommer du ferme til den påstand? 

Hvorfor mener du man skal undgå olier og mejeriprodukter? 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke nogen påstand. Det er evidensbaseret videnskab. Bær indeholder lækkerier:



Animalsk protein er et carcinogen, skaber en sur tilstand i kroppen og øger IGF-1 i kroppen. En myriade af studier har vist helbredsfordele, hvis man undgår alle former for olier (som i princippet er tomme fede kalorier = værre en indtagelse af rent sukker uden plantefibre).

Kig lidt på hvad Dr. Greger, Dr. T. Colin Campbell, Dr. John McDougall, Dr. Esselstyn, og Dr. Barnard, blandt mange andre siger. Plantebaseret cost 4 the win.

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)