Hej Folkens! som overskriften afslører, går jeg med lidt sommerfugle i maven om at starte et callcenter, jeg har været i branchen et par år og har et ret så stort know how, til dette. jeg har helt styr på leads, systemer, ip løsninger mm. har også en kontrakt på plads med samarbejdspartner. målet er der om 1 års tid sidder 20 ansatte i firmaet. til opstarten har jeg fået to rutinerede og dygtige sælgere ind, så vi i alt bliver 3 personer på telefonen. hvad jeg helt præcis har brug for hjælp til er, en person med kendskab til dette der ved hvad der kan anbefales at starte og grundlag til hvorfor : hvilken virksomhedsform/selskabsform? Ivs, Aps eller Enkeltmandvirksomhed? hvad tjener sig bedst hjem ang, lønninger til ansatte, skatteordninger mm. --------------------------------------------------------------------------- hvad med bogføring, hvordan bogføre man salg af stor volume fra 200-1500 salg om måneden, på nemmeste vis? kan dette gøres simpelt i Dinero. da det jo bare er 1 stor faktura der laves og denne så bare vil skulle bogføres med betalingen? Håber at høre fra jer! Mvh. Kasper |
kasper henriksen:hvad med bogføring, hvordan bogføre man salg af stor volume fra 200-1500 salg om måneden, på nemmeste vis?
kan dette gøres simpelt i Dinero.
da det jo bare er 1 stor faktura der laves og denne så bare vil skulle bogføres med betalingen?
Som du selv er inde på, så vil det jo typisk være én faktura, pr. firma i er salgsorgan for.
Så der skal bogføres begrænset antal bilag ja. Og ellers er det måske en god idé at have en bogholder på, til lige at holde styr på alle de salg undervejs.
Det vil nok kræve en fast person, hvis i bliver over 20 mand. Også til at tage sig af annulleringer osv.
Men Dinero skulle være nok her i starten.