Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App udvikler til iOS (swift) søges

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 4. Dec 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Unlimited World Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er på udkig efter en udvikler af kodesproget swift. Da jeg selv kun kan det mest basale af kodningen søger jeg en samarbejdspartner til en ny og spændende app. Jeg/vi vil med denne app søge om en investering gennem programmet løvens hule.

Har det en interesse, så kontakt mig endelig så jeg kan fortælle nærmere :-)

Mvh
Malthe Pedersen

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Malthe

Jeg vil (nok ikke overraskende Wink) anbefale at finde en professionel der kan hjælpe dig her, det koster selvfølgeligt noget, men hvis du alligevel vil ud og finde en investor, så er det jo en af de ting som kapital indskuddet med fordel kan anvendes til.

Men uanset hvad, så er det første du skal have gjort ikke at få "kodet", jeg vil anbefale dig at starte med at få lavet nogle wireframes (tegninger af skærmbillederne i din app), en grundig specifikation og også gerne noget design. Disse ting kan du bruge, både i løvens hule, og hos andre investorer, og du kan bruge det til at få testet dit koncept hos nogle af dine potentielle kunder - nu mere test du kan lave her, nu billigere udviklingsforløb får du!

Husk, at hvis du skal ud og finde en investor, så skal du være godt forberedt, og uanset hvad retning du går i så vil du stadig skulle starte her.

Anyway - held og lykke med det

//Morten

Tilmeldt 4. Dec 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Unlimited World Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Mange tak for dig svar, jeg er selv i gang med at designe app'en, så det vil jeg helt sikkert få gjort.

Tusind tak :-)

Mvh
Malthe

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :