Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App udvikler til iOS (swift) søges

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 4. Dec 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Unlimited World Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er på udkig efter en udvikler af kodesproget swift. Da jeg selv kun kan det mest basale af kodningen søger jeg en samarbejdspartner til en ny og spændende app. Jeg/vi vil med denne app søge om en investering gennem programmet løvens hule.

Har det en interesse, så kontakt mig endelig så jeg kan fortælle nærmere :-)

Mvh
Malthe Pedersen

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Malthe

Jeg vil (nok ikke overraskende Wink) anbefale at finde en professionel der kan hjælpe dig her, det koster selvfølgeligt noget, men hvis du alligevel vil ud og finde en investor, så er det jo en af de ting som kapital indskuddet med fordel kan anvendes til.

Men uanset hvad, så er det første du skal have gjort ikke at få "kodet", jeg vil anbefale dig at starte med at få lavet nogle wireframes (tegninger af skærmbillederne i din app), en grundig specifikation og også gerne noget design. Disse ting kan du bruge, både i løvens hule, og hos andre investorer, og du kan bruge det til at få testet dit koncept hos nogle af dine potentielle kunder - nu mere test du kan lave her, nu billigere udviklingsforløb får du!

Husk, at hvis du skal ud og finde en investor, så skal du være godt forberedt, og uanset hvad retning du går i så vil du stadig skulle starte her.

Anyway - held og lykke med det

//Morten

Tilmeldt 4. Dec 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Unlimited World Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Mange tak for dig svar, jeg er selv i gang med at designe app'en, så det vil jeg helt sikkert få gjort.

Tusind tak :-)

Mvh
Malthe

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malthe,

Som Morten også skrive, så få skrevet din plan ned og få lavet nogle design udkast.

Hvis du allerede kan kode basalt set, hvorfor så ikke videre udvikle den evne? Hvis du møder op med en prototype som du selv har lavet, vil du kunne trække flere procenter end hvis du skal hente erfaringerne udefra.

Hvis du ikke allerede har sendt din ansøgning, så vil jeg lige minde dig om at ansøgningsfristen er den 15 i denne måned.

Men mit råd er helt klart at du skal møde op til potential investor med en prototype og ikke bare skitser, så for du både lettere ved at fange investorens opmærksomhed og du spare procenter :)

Tilmeldt 4. Dec 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Unlimited World Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Det er en rigtig god idé, det skal jeg helt sikkert have gjort - god idé med prototypen, som bedre kan forklare konceptet! :-)

Tak skal du have!

Med venlig hilsen
Malthe Pedersen

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Tobias har en pointe - det er altid en fordel med en prototype. Nu kender jeg ikke dit koncept, men der findes en række "app-builder" frameworks hvor du kan strikke noget sammen uden at skulle ud og kode - f.eks goodbarber.com - afhængigt af dit behov holder de nok ikke helt hjem, men de er ofte udmærkede til at få lavet en prototype

Held og lykke med det

//Morten

Tilmeldt 4. Dec 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Unlimited World Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Tobias også nævner, så kan jeg det basale, så jeg kan jo godt lave en prototype og forklare ud fra, men nogle funktioner vil så bare ikke virke, men der kan jeg jo forklare hvad meningen er med det :-)

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malthe,

Du skal lige huske en anden ting. Du må ikke fremvisse noget på en elektronisk enhed i løvens hule, jeg har selv meldt mig til med et software produkt og jeg har planer om at lave nogle rollups.

Bare lige så du ikke bruger en masse tid på at lave noget som du ikke kommer til at vise frem... :)

Tilmeldt 4. Dec 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Unlimited World Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Arg hvor irriterende, ville ellers også gerne have lavet en powerpoint :/ er det denne sæson du har meldt dig til? :-)

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er lidt irreterende, men hvis du læser ansøgnings skemaet så nævner de faktisk: "Teknologier som powerpoint er ikke tilladt".

Jeg har meldt mig til denne sæson ja, så jeg for svar inden den 1. April. Så starter programmet i Juni, så er klar til den tid :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)