Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen adgang til min WordPress pga. hackerangrab, hvad gør jeg?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 2
Fra  The Twin Brothers Challenge Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Efter installering af et plug-in fik nogle hackere adgang til min hjemmeside, og har efterfølgende ikke haft adgang i flere måneder: http://the-twin-brothers.com/

Få stadigvæk Emails fra min Wordpress Hjemmeside med tekst:
"En ny kommentar til dit indlæg "The Twin Brothers" 143 kommentarer afventer din godkendelse" Får dem flere gange om ugen! I alle kommentarene står der navne på alle mulige forskellige slags Medicin-præparater?

Har ingen backup af min WordPress.

Kontaktede min udbyder Unoeuro.dk. Og jeg var efterfølgende inde at oprette en ny htaccess fil med min egen Ip-adresse, og indsætte den i stedet for den gamle: "deny from all allow from 185.37.87.88" Så Unoeuro kunne genåbne webhotellet.

Unoeuro kunne bekræfte at de havde "ophævet suspenderingen på webhotellet"

Efte følgende rensede jeg min browsers cache. Og har ændret mit password i min wp-config fil, men har stadigvæk ingen adgang.

Fik denne besked fra Unoeuro, og har ikke hørt fra dem siden: Det ser ud til at enten din browser eller din hjemmeside, forsøger at tvinge dig til at bruge https, hvilket desværre ikke er muligt, da hjemmesiden ikke har SSL. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med hvordan du løser dette problem.

Håber der sider nogen derude, som kan hjælpe mig, så jeg kan få adgang til min Wordpress :-)

Mvh. Torben.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skulle mene at jeg kan gøre din hjemmeside klar til at komme online. Beskytte og fjerne eventuelle huller i din løsning.

Lige nu ser det ud som om at der er fejl i connection til databasen. hvilket kunne tyde på at enten står der noget forkert, eller også er der en reel fejl.

Jeg har hjulpet mange hjemmesider på rette fod igen efter og under hackerangreb. Læs mere på min hjemmeside: http://kim-tetzlaff.dk/

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Torben

Det lyder da godt nok trælst Sad

Umiddelbart vil jeg ikke forsøge mig med at "gætte" på hvordan du kan løse det, umiddelbart vil anbefale dig at få fat i en WP ekspert her - for én ting er jo at få adgang, men du skal jo så også gerne enten havde ryddet op og "lukket hullet", eller have lavet en ny site.

Held og lykke med det

//Morten

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:
Lige nu ser det ud som om at der er fejl i connection til databasen. hvilket kunne tyde på at enten står der noget forkert, eller også er der en reel fejl.

Jeg tror det hænger sammen med trådstarters oplysning om at han har prøvet at rette password i wp-config ;)

/Brian

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:
Lige nu ser det ud som om at der er fejl i connection til databasen. hvilket kunne tyde på at enten står der noget forkert, eller også er der en reel fejl.

Jeg tror det hænger sammen med trådstarters oplysning om at han har prøvet at rette password i wp-config ;)

/Brian

Det gør det helt sikkert :-)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)