Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores første virksomhed! www.beadi.dk

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Dec 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer :-) 

Mig og min makker har netop lanceret vores første virksomhed, som i kan finde på www.beadi.dk - Vi vil rigtigt gerne have feedback på hjemmesiden, og alt hvad i kunne forestille jer der kunne gøres bedre, samt eventuelle fejl. Lad endelig alt konstruktivt komme med til bordet :-) 

I kan også tage et kig på vores facebook side lige her: https://www.facebook.com/beadishop/?fref=ts

Vi ser frem til at høre fra jer, og mange tak på forhånd!

Martin & Rune

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 92
Fra  Nyt Skøde Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant og flot side, stærkt gået!

Mangler hurtig præcision af konceptet på forsiden; får man et færdigleveret udgave af et perlebillede tilsendt eller får man de respektive perler til selv at færdigkreere billedet?

Mvh. Mathias

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Dec 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias. Tak for dit svar! 

Jeg synes vi rammer det meget godt i de to første bokse med at vi inkluderer perler, stiftplader, skabelon og meget mere i vores produkt. Måske det skal endnu mere tydeligt, eller har du et godt forslag til hvordan det kunne optimeres?

Mvh Martin

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 92
Fra  Nyt Skøde Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det skal være en anelse mere tydeligt, især for mig personligt. Alt skal italesættes så der ikke foreligger nogen som helst tvivl om produktet.

Måske kan der stå noget i retning af: upload dit ønskede billede - og vi sender dig perler, plader & skabelon - så du selv kan sammensætte det.

I har selvfølgelig anført "Perler, stiftplader, brugervenlig skabelon, dobbeltklæbende folie og flot billedramme medfølger til alle perlebilleder" i den første boks, men det fangede umiddelbart ikke min opmærksomhed.

Håber det giver lidt inspiration, synes det er en spændende idé!

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Dec 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen. 

Det er faktisk en god ide, jeg vil arbejde videre med en ny start-tekst til det tredje afsnit. 

Super fedt med feedback, tak igen!

Martin

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

meget fin hjemmeside og sjov idé. Det eneste jeg savner, er en forklaring på hvordan finder jeg ud af hvor de forskellige perler (farver) skal sidde. Får man perlefarverne i en hver sin pose ?

Derudover synes jeg at I skulle putte reference fotos på af færdige motiver, så folk kan se hvordan de ser ud når de er færdige.

Men meget flot og gennemført projekt - det skal nok blive en succes

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Dec 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marwe. Jeg kan godt se at det burde specificeres nærmere. Vi har skabt (uden at prale) den mest brugervenlige skabelon til perlebilleder der findes. Man vil kunne se både farve og farvenummer til hvor hver perle skal sidde, og dette er selvfølgelig lavet specifikt udfra det motiv man har skabt via vores redigeringsværktøj.

Perlerne vil ankomme i nummererede poser der matcher farvekoden på skabelonerne.

Tusind tak, og tak for dine inputs, tager dem med mig videre!

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan slet ikke navigere siden fra en Smartphone.

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Dec 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej erjegher.

Min makker er ved at optimere det til iOS/Android. Burde være færdigt om 3 dage ca.

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Af ren nysgerrighed. Hvad betyder Beadi. Eller hvor kom det navn fra? :)

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)