Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på opsvinget.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

ja bedre :)

Ville dog prøve at putte den i side margen ?  

Tror den forstyrrer mindre der

Tilmeldt 14. Dec 15
Indlæg ialt: 44
Fra  MenWithStyle.dk Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Opsvinget.dk

Rigtig lækker og enkel side, med info om hvad siden handler om lige med det samme. Well Done :)

Dog lidt ting du kunne tænke over: 

- "hvilken by skal en være i?" < - - Få lige rettet denne. Der skal stå "den" eller du kunne lave sætningen helt om, evt noget der indeholder elevplads.

- Korrekturlæsning af hele siden, ville være godt. Faldt over lidt forskelligt. Rigtig korrektur, gør siden mere troværdig. Også rette de engelske ord til dansk, f.eks "Next".

- Gør mere ud af logo. Det blir gemt/for mørkt. Gerne med tekst nedenunder, der fortæller udfra logo, hvad det er, siden handler om.

- Når man trykker ind på et opslag kommer denne:  "Klik her allerede nu og send en ansøgning elektronisk" < - - Gør gerne denne større. Så den ses med det samme. Evt lav den som en STOR knap og f.eks i farven grøn med hvid tekst.

- Popup med nyhedsbrev kommer op, selvom man har trykket på kryds. Få rettet det. Irritationsmoment. 

- Din skriftfarve oppe i menuen, ville jeg nok gør "hvid", så de bliver mere synlige.

- Din header er HELT tom. Evt udnyt den frie plads. F.eks statistik. Det kunne være " I denne uge har 5000 søgt elevplads" eller du kunne lave et form for slogan/service. Noget der får din side til at virke større og dette gør den mere troværdig. 

Håber du kan bruge nogle af vores punkter, eller måske dem alle :-) 

M.v.h 

Teamet bag MenWithStye.dk

Modetilbehør til mænd I Slips, Butterfly, Seler m.m.
Hurtig Levering - Gratis Fragt - Nem og sikker Betaling

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Super inputs. Tusind tak. Vi vil arbejde videre med det hele.

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 92
Fra  Nyt Skøde Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Fungerer godt med by-søgningen.

Pop-up m. nyhedsbrev kommer op efter passende tid synes jeg.

Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin hjemmeside, dog generer banneret mig en del, mest fordi den ikke er centreret og der er så meget mellemrum op til søgeværktøjer og ned til elevpladserne.

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

MenWithStyle.dk:

Hej Opsvinget.dk

Rigtig lækker og enkel side, med info om hvad siden handler om lige med det samme. Well Done :)

Dog lidt ting du kunne tænke over: 

- "hvilken by skal en være i?" < - - Få lige rettet denne. Der skal stå "den" eller du kunne lave sætningen helt om, evt noget der indeholder elevplads.

- Korrekturlæsning af hele siden, ville være godt. Faldt over lidt forskelligt. Rigtig korrektur, gør siden mere troværdig. Også rette de engelske ord til dansk, f.eks "Next".

- Gør mere ud af logo. Det blir gemt/for mørkt. Gerne med tekst nedenunder, der fortæller udfra logo, hvad det er, siden handler om.

- Når man trykker ind på et opslag kommer denne:  "Klik her allerede nu og send en ansøgning elektronisk" < - - Gør gerne denne større. Så den ses med det samme. Evt lav den som en STOR knap og f.eks i farven grøn med hvid tekst.

- Popup med nyhedsbrev kommer op, selvom man har trykket på kryds. Få rettet det. Irritationsmoment. 

- Din skriftfarve oppe i menuen, ville jeg nok gør "hvid", så de bliver mere synlige.

- Din header er HELT tom. Evt udnyt den frie plads. F.eks statistik. Det kunne være " I denne uge har 5000 søgt elevplads" eller du kunne lave et form for slogan/service. Noget der får din side til at virke større og dette gør den mere troværdig. 

Håber du kan bruge nogle af vores punkter, eller måske dem alle :-) 

M.v.h 

Teamet bag MenWithStye.dk

Så er det meste fikset. Se det på http://opsvinget.dk/ . Har gjort så den maks viser en pop up´en 1 gang om dagen , centreret banneren på forsiden og gjort teksten i menubjælken hvid.

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 14. Dec 15
Indlæg ialt: 44
Fra  MenWithStyle.dk Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Ser allerede meget bedre ud med menuen. Man får øje på menuen lige med det samme :) Well Done. 

Kig gerne på de andre punkter, hvis det har interesse. 

ISÆR din header med meget tom plads. Der er VIRKELIG potentiale, hvor du kan komme med et budskab, service, eller hvor mange der søger elevplads, besøger siden osv.. 

Overstående giver dine besøgende en "WOW, det her en stor side, jeg er kommet det rigtige sted"

Modetilbehør til mænd I Slips, Butterfly, Seler m.m.
Hurtig Levering - Gratis Fragt - Nem og sikker Betaling

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

MenWithStyle.dk:

Hej igen

Ser allerede meget bedre ud med menuen. Man får øje på menuen lige med det samme :) Well Done. 

Kig gerne på de andre punkter, hvis det har interesse. 

ISÆR din header med meget tom plads. Der er VIRKELIG potentiale, hvor du kan komme med et budskab, service, eller hvor mange der søger elevplads, besøger siden osv.. 

Overstående giver dine besøgende en "WOW, det her en stor side, jeg er kommet det rigtige sted"

Tænker der i søgefeltet hvor der står søg efter elevplads og hvor den skal være, om det skal være med en tydeligere farver eller skrifttype? 

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 14. Dec 15
Indlæg ialt: 44
Fra  MenWithStyle.dk Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Udover jeg er lidt usikker over, hvad man kan søge på i den første.. Gætter dog det er stillingsbetegnelse?

Jeg havde nok skrevet: 

"Søg din elevplads her"

og den næste ville jeg skrive

"Hvilken by skal den være i "

Syns farven er fin. Den skal heller ikke være for dominerende, men gerne se stilet ud, som font og farve gør nu.

Modetilbehør til mænd I Slips, Butterfly, Seler m.m.
Hurtig Levering - Gratis Fragt - Nem og sikker Betaling

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

MenWithStyle.dk:

Udover jeg er lidt usikker over, hvad man kan søge på i den første.. Gætter dog det er stillingsbetegnelse?

Jeg havde nok skrevet: 

"Søg din elevplads her"

og den næste ville jeg skrive

"Hvilken by skal den være i "

Syns farven er fin. Den skal heller ikke være for dominerende, men gerne se stilet ud, som font og farve gør nu.

Så er det rettet også :) Logoet og header er klar i denne uge

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)