Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på opsvinget.dk

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver www.opsvinget.dk og har været i gang med den i 2 år. Har efter hånden gode besøgstal og ligger bedre og bedre i Google. Er i den heldige situation at jeg har fundet en som vil skyde lidt penge i den så den kan vokse endnu hurtigere. Derfor vil jeg gerne bede om jeres feedback om hvad der kan gøre siden endnu bedre.

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen feedback?

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 92
Fra  Nyt Skøde Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej opsvinget.dk

Var inde på din side forleden, virkelig fin!

Det jeg blandt andet kunne savne var måske et større logo, og vigtigst af alt en under-headline hvor der f.eks. kunne stå "HER FINDER DU DIN NÆSTE ELEVPLADS". Tror det vil gavne de besøgenes klarhed over sidens funktion, at de hurtigst muligt får banket ind i hovedet, at det er HER man skal lede, og IKKE andre steder!

Dernæst kunne de lidt tunge tekster i bunden evt. deles lidt op, og der kunne måske tilføjes lidt grafik til illustration. Og i øvrigt hænger deloverskrifterne tættere på den respektive ovenstående tekst ift. den tekst den rigtigt skal fungere som overskrift for.

Håber det kan bruges, og endnu engang et flot initiativ - meget relevant!

Mvh. Mathias

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias:

Hej opsvinget.dk

Var inde på din side forleden, virkelig fin!

Det jeg blandt andet kunne savne var måske et større logo, og vigtigst af alt en under-headline hvor der f.eks. kunne stå "HER FINDER DU DIN NÆSTE ELEVPLADS". Tror det vil gavne de besøgenes klarhed over sidens funktion, at de hurtigst muligt får banket ind i hovedet, at det er HER man skal lede, og IKKE andre steder!

Dernæst kunne de lidt tunge tekster i bunden evt. deles lidt op, og der kunne måske tilføjes lidt grafik til illustration. Og i øvrigt hænger deloverskrifterne tættere på den respektive ovenstående tekst ift. den tekst den rigtigt skal fungere som overskrift for.

Håber det kan bruges, og endnu engang et flot initiativ - meget relevant!

Mvh. Mathias

Tusind tak for dit feedback. Vi er opmærksom på det med logoet, og ved at finde en løsning. Angående det med teksten vil vi også se om vi kan gøre bedre og evt det du nævner med illustrationer. 

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

med mindre det er din hovedindtægtskilde, ville jeg få fjernet/minimeret den skrækkelige store reklame med bredbånd - den er alt for dominerende : )

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

med mindre det er din hovedindtægtskilde, ville jeg få fjernet/minimeret den skrækkelige store reklame med bredbånd - den er alt for dominerende : )

Vi tjener ganske gode penge via den banner og efter vi indførte den, har det ikke gjort ret meget ved besøgs statistikken som stadig er rigtig god. TPrøver dog at finde der ikke er lige så stor og voldsom.

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

med mindre det er din hovedindtægtskilde, ville jeg få fjernet/minimeret den skrækkelige store reklame med bredbånd - den er alt for dominerende : )

Hvad med nu? Skal lige have fundet noget css så den centreres i midten.

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 92
Fra  Nyt Skøde Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det fungerer bedre, efter min mening :)

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der flere som har input eller feedback?

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi arbejder på at sætte kategoritekster ind på undersiderne for, at få mere trafik til undersiderne og dermed flere besøgende

Hvad med vores pop up om nyhedsbrev? kommer den for hurtigt?

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)