Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det lykkedes dig at få success? - Mig nope!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften,

Jeg skrev her for over et år siden, at jeg vil starte med sælge sokker.

Der sket det, at jeg købte sokker for ca. 50.000kr fra Kina.

Jeg modtog også sokker, men de var UBRUGLIGE.

Der stoppede mit eventyr.


Hvordan går det så med jeres virksomheder. - smid et billede op af dit lager eller kontor, til motivation for os andre :)

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke et billede af et kontor er nok til at rette op på sådan en fejl du har begået, av av :-(

Hvad gik der lige galt? fik du ikke en vareprøve tilsendt så du kunne se den kvalitet du bestilte? 

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Lidt motivation: Opsvinget.dk besøgstal er steget 250 % i år i forhold til sidste år. Regner med en 4 dobling af omsætningen som minimum og arbejder på, at finde vores første kontor.

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 92
Fra  Nyt Skøde Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lyder som en hård omgang. Har også været igennem et hårdt forløb for et par år siden og troede aldrig at jeg skulle være iværksætter igen. Aldrig.

Med kniven for struben i maj måned '15 valgte jeg at stifte virksomhed igen, og denne gang lykkedes det sgu.

Jeg kan kun råde dig til at prøve igen. Og pludselig, så er den der nok!

Mvh. Mathias.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

 

Hej

Trist at høre at det gik så galt for dig og håber du kommer op på hesten igen ;-).

Jeg undres stort set dagligt over de naive amatører folk er her på Amino, der tro at de uden videre bare kan starte tekstil eller smykke produktion op i Kina eller Asien, uden på nogen måde at have overvejet de risikos der vil være. lidt tankevækkende at folk ikke er mere lydhør må man påpeger evt. risikos.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej med dig.

Ikke for at lyde arrogant, men hvis dit livs fejltagelse/eventyr "kun" koster 50.000 - så vend det om til noget positivt og tænk nu hvis det havde været 1 million.

Jeg tror mange iværksættere har mistet penge på projekter som ikke lige gik som forventet, købt noget eller lavet en hjemmeside hvor der ingen behov var for det.

Jeg er helt sikker på at du har lært en masse af at tabe 50.000 - og det gør du så sikkert ikke igen, så op på hesten igen - og så prøv igen med al din dyrt købte erfaring.

Held og lykke med fremtiden som iværksætter :-)

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ærgerligt at det gik galt for dig :(

Jeg var selv nervøs da jeg smed min første ordre på 10.000 € til Nepal, men indforstået med risikoen. Alt gik heldigvis godt, og venter nu på min anden ordre her til februar.

Jeg havde en god kommunikation med dem inden, og bestilte naturligvis vareprøver, men ellers kan jeg ikke se hvad mere man kan gøre hjemme fra. Så skal man tage ud og besøge dem. Det er selvfølgelig ingen garanti, men man kan nok bedre få et indtryk af om de er seriøse.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

SokkePusher:

Godaften,

Jeg skrev her for over et år siden, at jeg vil starte med sælge sokker.

Der sket det, at jeg købte sokker for ca. 50.000kr fra Kina.

Jeg modtog også sokker, men de var UBRUGLIGE.

Der stoppede mit eventyr.


Hvordan går det så med jeres virksomheder. - smid et billede op af dit lager eller kontor, til motivation for os andre :)

Ja det er lykkedes mig ovenpå en konkurs til en del penge.

Jeg kan leve af det, samt det har gjort at jeg har kunne købe mit spritnye drømmehus på knapt 300m2, med opvarmet dobbeltgarage, kælder, samt vinkælder mv. som var målet.

Jeg har bare lavet mange projekter og hver giver fint, og mange giver derfor rigtigt fint :-)

Så at du går ned over 50.000 kr. er sgu trist, det er kun penge og de kan tjenes igen :-)

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Trist at du er faldet i den klassiske Asien fælde, hvor de hvor de lover topkvalitet til no money, men ofte bare sender skrammel...

Men det er da heldigvis en fejl, der er til at overvinde, når beløbet ikke er større!

Succes er ofte kedeligt, forstået på den måde, at man intet lærer eller bliver klogere på sig selv. Fejl, fiasko og små tæsk er det, som giver dig viden, erfaring og viljestyrke til, at blive endnu bedre. 

Har man ikke fejlet, har man aldrig levet eller taget risici i ens forretning. Man kan så mene, hvad man vil, men de bedste erfaringer jeg har gjort mig, er dem, hvor jeg har fået massive tæsk, og på den måde har lært, hvordan verden er. Det giver en ballast, og det giver en en indre ro samt viljen til at modstå fremtidige udfordringer og tæsk...

Så op på hesten igen, du er nu blevet en masse erfaringer rigere, og det gør blot, at dit næste projekt bliver endnu bedre, da du ikke begår samme fejl igen :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er altid en risiko , når man handler i Kina. Før vi startet vores egen produktion af tøj , produceret vi også tøj fra Kina , men ikke altid gik det godt. Desuden var deres kvalitet ikke noget at skrive hjem om. Det største ulempe var distancen , kommunikation , deres mangel på engelsk kundskaber , tidszone osv..

Valgte så at stifte egen firma , med vores egen produktion af tekstil med kontor og har siden ikke haft noget med Kina at gøre. Man lære af sine fejl.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)