Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor og hvordan får jeg fat i børnetøj i KINA

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Apr 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan får jeg fat i leverandører i Kina hvis jeg i min virksomhed gerne vil sælge baby- børnetøj?

Nogle der evt kender til en hjemmeside over fabrikker i kina hvor de har børnetøj jeg kan komme i kontakt med og evt. se hvad de har? 

Tilmeldt 19. May 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Tjek steder som Aliexpress og dhgate. 

Mvh. Thomas Vagning

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil personlig fraråde Kina, da de har meget dyr import afgift. Desuden kan du som nybegynder nemt blive snydt , da ikke alle producenter i Kina er troværdige. Og så er der sprogbarrier , tidszone forskel , dyr omkostninger ved penge overførsel og fragt.

Desuden skal du bestille varer i større antal før de overhovedet gider at kigge på det. Det kan ikke betale sig at bestille 50-100 stks , for det er dyrt i omkostninger for dem.

 

Tilmeldt 16. Jul 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 07:15
Hvor mange stjerner giver du? :

www.alibaba.com

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke selve tøj butikker de hentyder til. ? Jeg tænker på Fields, strøget , Fisketorv osv. De har jo også en husleje der skal betales. Ikke at jeg opfordre at man bare starter webshop op og så køre det bare , men der er generelt færre udgifter ved online salg .

Selvfølgelig skal man kende konceptet , lave god markedsføring , holde balance i priser osv , men det kræver selvfølgelig hård indsats.

Det er jo ik nem at tjene penge i dag. :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Det er jo generelt hele tøjbranchen der er nødlidende så det må jo også gælde netshops. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil fraråde Alibaba.com, men anbefale Aliexpress.com. Aliexpress.com har bedre garantier, og man kan mange gange bestille stykvis, så du kan tage én enkelt vare hjem på prøve af gangen, og se/teste kvaliteten.

 

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil ikke anbefale Aliexpress, da de først og fremmest har leveringstid på 60 dage . Det ender med du først bestiller enkelt kasket , venter 60 dage , tjekker kvalitet , for så derefter bestiller igen , venter 60 dage . Så er der ik lang tid til jul . :-)

Desuden skal du passe på med at købe fra Kina. Du får ikke altid det du bestiller .

Til gengæld vil jeg mene Alibaba er mere troværdige. Her køber sælgere adgang til at kontakte deres potentialle kunder . Mener det koster mellem 600 USD til 1500 USD for at købe abbonnement gældende i tre år. Du kan så som køber ligge efterspørgelse , hvor du derefter bliver kontaktet af sælgere , der mener de kan levere varen. Herefter kan du så skrive til dem , du mener har givet dig godt tilbud .



Side 1 ud af 1 (9 indlæg)