Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Social Media Manager søger virksomhed

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mit navn er Lars.
Jeg er i overvejelser omkring opstart på en helt ny 4 måneders uddannelse i Danmark til Social Media Manager, som jeg vil kunne gennemføre i samarbejde med den rette virksomhed blandt andet gennem 4 ugers praktik.

Til gengæld vil jeg efterfølgende kunne tilbyde jer helt nye kompetencer inden for digital markedsføring, blandt andet redskaber til at analysere virksomhedernes muligheder, samt til at planlægge og gennemføre strategier på området. Ligeledes får jeg viden om markedsføring på sociale medier, og kompetence til at tune virksomhedens markedsføring, så den opnår den optimale synlighed. Uddannelsen er sammensat af Green Click Media, Google og UCN i Aalborg, og gennem forløbet kvalificeres jeg indenfor Adwords Fundamentals, Google Analytics, Strategi og KPI, Photoshop, og afslutter med Google certificeringer.

Grundet jeg pt. er ledig, og for at få uddannelsen bevilget, stiller det lokale jobcenter et krav om, at jeg skal komme med en underskrift på, at virksomheden skal kunne bruge mig efterfølgende.

Som ny medarbejder kan jeg desuden tilbyde:
• En fagligt kompetent medarbejder, der med en uddannelse som IT-supporter har et bredt kendskab til faget.
• En engageret medarbejder, som har let ved at lære nyt og er født nysgerrig med hensyn til viden. Derfor er jeg altid frisk på nye udfordringer og vil være en aktiv medarbejder.
• En imødekommende medarbejder, der er god til at skabe kontakt til andre mennesker. Både i forhold til kollegaer og i forhold til at yde en god service over for brugere/kunder. Jeg bruger ofte min humor til at fremme et godt samarbejde og en god dialog.

I kan læse mere om indholdet via linket:

http://www2.ucn.dk/forside/kurser-_og_videreuddannelser/teknologi/kurser/social_media_manager-f16.aspx

Jeg har over 10 års erfaring inden for onlinemedier, og har derfor allerede en solid fornemmelse for området jeg kommer til at arbejde med.

Jeg håber I evt. vil hjælpe mig med at dele opslaget.

Med venlig hilsen

Lars

Fra Odense
Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Niber Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars!

Det er lige besluttet at firmaet skal have en SoMe medarbejder, vi har nemlig mange projekter.

Nu er det over 6 måneder siden du skrev dette, men jeg vil gerne snakke med dig :-)

Du kan skrive/ringe til 50448892 eller maile kontakt@niber.dk 

Håber at høre fra dig !

Mvh. Nicklas Berntsen

Niber 

Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har allerede gennemført det, og er fuld vertificeret

Fra Odense
Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Niber Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay fantastisk!

Grunden til jeg skriver nu, er at jeg mangler en projektleder til SoMe delen i min virksomhed.

- og du virker ambitiøs.

Er du interesseret i at snakke nærmere?

Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vi kan tage en snak, men lover intet udover dette

Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

??

Fra Odense
Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Niber Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har en anden til samtale, dit forrige svar lød ikke overdrevent entusiastisk.

Når det er sagt, vil jeg da have dig i baghovedet såfremt det bliver aktuelt!

Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt dit valg.
Naturligvis hopper jeg ikke op som en trold. Du er da nød til at fortælle mere om det inden jeg gør noget - derfor skrev jeg ja til en snak.

Held og lykke

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan måske skyldes, at dit svar er at I kan tage en snak med derudover kan du intet love.

For mig virker det også lidt arrogant. Jeg ville måske blot have svaret Nicklas, at jeg meget gerne vil tage en snak og høre mere, men at du også på nuværende tidspunkt har et arbejde.

Hvis du altså har et arbejde.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Odense
Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Niber Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

KennM:

Det kan måske skyldes, at dit svar er at I kan tage en snak med derudover kan du intet love.

SPOT on, KennM! Cool

If you snooze, you lose :D 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)