Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af t-shirts og caps i udlandet

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.
Jeg har fået en god ide med nogle T-shirt og nogle kasketter som jeg gerne vil have produceret med mit logo og mærkets navn, det skal broderedes i tøjet og kasteketterne. Der skal helt produceres i udlandet da det er væsenligt billigere end i Danmark. Jeg har logo, navn og penge klar. Hvis i kender nogle steder hvor man kan få kasketter og T-shirts i høj kvalitet, og/eller kan få broderet logo samt navn i forskellige designs, så må i meget gerne skrive.
Forsat god dag.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er udenlandsk produktion, skal du mindst tage 1000 stk af hver des.

Hvis du er i mindre oplag, er Danmark det bedste sted at købe

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Vi kan godt producere dine t-shirts og caps med logo/ tryk. Men skal først og fremmest vide hvor mange det drejer sig om. Vi er tøj producent og ikke leverandør, så hos os handler du direkte med fabrikken.

Skriv PB til mig, så tager vi den derfra.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

mads9284:
Jeg har fået en god ide med nogle T-shirt og nogle kasketter som jeg gerne vil have produceret med mit logo og mærkets navn, det skal broderedes i tøjet og kasteketterne.

 

Jeg er ked af at sige det, men du er ca. nr. 1000 her på Amino der vil producere caps og Tshirts - prøv dog at vær lidt realistisk, hvem vil du sølge til?  Det er som om ingen af jer er klar over hvordan situationen er i tøjbranchen.

http://www.dr.dk/nyheder/penge/de-har-vaennet-dig-til-udsalg-nu-koerer-mange-toejbutikker-med-underskud

 

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er generelt mærkevarer og primært butikker i Fields , strøget og butikker i andre større center , der er i krise . Med den husleje de betaler , så skal der langes mange t shirts , jeans osv over disken.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

ricki00:
Det er generelt mærkevarer og primært butikker i Fields , strøget og butikker i andre større center

Hvorfor kommer du lige frem til den konklusion, når 41 % af butikkerne kører med underskud!  de fleste mærkevarebutikker i centre og strøget er ejer af mærkevarerne selv, så din påstand holder altså ikke.

 

"Det viser en analyse, som Deloitte har lavet på baggrund af regnskabstal fra 794 virksomheder inden for detailhandel med beklædning.

41 procent af butikkerne kører lige nu med underskud, mens mere end 25 procent ifølge revisions- og rådgivningsfirmaet Deloitte kan gå konkurs."

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Tilmeldt 10. Feb 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

jeg har lavet tøj og rejseartikler i både Indien,Pakistan og Fjernøsten gennem mange år.

hvis du er interesseret kan vi tage en snak om mulighederne og de design du har i tankerne og som skal føres ud i livet.

Vi sidder i et kontorhus i Glostrup og laver i dag løbetøj, promotion og souvenirs til hele Skandinavien.

mvh.

Patrick 

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du klar over leveringstid fra Aliexpress er på 60 dage på en sølle kasket , og så er varen fra Kina. Dvs det du ofte ser på billede , er ikke ensbetydende med det du får leveret . Det er a la firmaet Wish , som også køre samme koncept .

Tilmeldt 13. Feb 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ricki
Jeg har set dit opslaget omkring tyrk på tøj osv. Jeg går selv med en idé om få lavet noget tøj med logo, skrift osv. Til videresalg har i nogle katalog samt priser. Så jeg kan danne mig et overblik over hvad i kan tilbyde.
Samt pris.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)