Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god kartoffelskræller - er shoppen det også?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har som et lille hobby-projekt startet webshoppen Kartoffelskræller.dk.

Alle jer kloge mennesker her på Amino, hvis i har nogle inputs til hvordan hjemmesiden bliver endnu bedre til at sælge den kartoffelskræller, jeg sælger, så hører jeg meget gerne fra jer.

Grunden til at jeg har valgt netop denne kartoffelskræller det er, at den er anderledes end de mest almindelige kartoffelskrællere og at den har fået mange gode anmeldelser med på vejen. For mange der er det en tillagt stilart hvilken kartoffelskræller der falder en mest naturligt, men denne er om ikke andet umådelig skarp. 

Jeg har valgt at lade fragten indgå i prisen og eftersom det er et hobbyprojekt, så betyder det ikke så meget, om jeg tjener noget på shoppen - jeg er selvfølgelig stadig interesseret i at gøre den så effektiv som mulig mht. antallet af solgte kartoffelskrællere. 

Jeg ser frem til at høre fra jer :) 

Mvh

Rasmus

Tilmeldt 6. Feb 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det bliver rigtig svært at vende den skude, som de fleste kokke og andre køkkenpersonale sidder i. Og få specielt kokke til at vælge din frem for den den de køber i deres øjne "gudernes køkkenbiks" nemlig H.W. Larsen. (Jeg er selv kok og kommer der tit) Hvis du skal overbevise mig, så skal den være lige så god som den i H.W Larsen, (VIP tyndskræller varenummer : 2006.) Det kan sagtens være, men  så lav en video og vis hvor smart din er. Hjemmesiden er flot indtil videre, der er dog meget der skal laves endnu ;-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)