Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom godt fra start - hvordan?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere

Jeg har to dygtige kammerater, som har lavet en hjemmeside med salg af spil (gamecore.dk). De er stort set færdige med siden og klar til at lancere den. Dog søger de muligheder, som vil give dem et kickstart til at komme godt i gang. De har selvfølgelig tænkt på at lave en konkurrence på FB, eller booste en reklame. Derudover har de også lidt google adwords igang.

Jeg tænkte om I har nogle andre spændende erfaringer eller ideer til at kickstarte en webshop, og jeg er spændt på at høre hvad I har.

Håber I kan bidrage med en ide eller to. Mange tak, og god weekend.

- Daniel   

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Daniel

Det vigtigste for dine kammerater her og nu er at få lagt en plan for markedsføringen af deres shop. Der er en masse muligheder, f.eks SEO, Adwords osv, men hvis de ikke har en retning/plan for deres indsats kommer de let til at flakke for meget rudnt mellem de forskellige muligheder uden at få "gennemført" noget rigtigt.

Så de bør starte med at finde ud af hvem der kunder er, dvs målgruppe, og hvor på nettet de "opholder" sig, og hvad det er de "sælger", dvs hvad er deres budskab. Når de har det kan de begynde at ligge en plan for hvordan de får fortalt denne gruppe om deres shop og produkter.

//Morten

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.

En konkurrence er altid godt. Men husk at præmien skal helst have noget at gøre med jeres branche, på den måde får i også fast i den rette målgruppe.

Hvis det er i sætter en konkurrence i gang, så tag fat i mig. Jeg har en konkurrence portal kørende. Der vil jeg kunne sætte jeres konkurrence kvit og frit op så i kommer til at få lidt flere besøgende :)

Hjemmesiden ser fin ud, dog bemærkede jeg en ting som ikke er særlig godt. Det er den store slider der kører man får smasket lige op i ansigtet. Den er simpelthen alt for stor. Jeg sidder på en 27t skærm med højst opløsning og jeg kan intet se under selve slideren. Man bliver nød til at scrolle ned for at komme til selve spillene. De skal helst ses med det samme når man kommer ind på siden. Bare et råd :)

God dag.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)