Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opfinder der ikke har penge til patent eller iværksættelse

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 17. Jun 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror de ville virke af den årsag, jeg selv har taget trækaksel og hjul fra min gamle bil, sat en propel på trækakslen. tog en højtryksspuler og sendste strålen imod propellen, og gæt hvad der skete, hjulene drejde rundt. det var der jeg fik ideen. kunne man lave et støre vandtryk med mere gennemslagskraft, er det jo logik at hjulene ville snurre hurtigere rundt, og man vil kunne arbejde med farten derfra. da du er ingeniør, er jeg bange for du måske ikke helt er med på hvordan og hvorledes det håber jeg du er. men jeg har stødt ind i adskellige folk der kan se ideen. men sådan er det altid synes jeg. nogen kan se det imens andre siger det ikke kan lade sig gøre. men det kan det altså hjemme i min have. jeg mangler bare et hårdere tryk en en højtryksspuler kan levere

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

He he.. selvfølgelig kan man trække energi ud af en vandstråle, sådan laver man strøm i Norge og Sverige men der opstemmer man en elv og lader vandet fra den dannede sø drive en turbine. Du ville gennem vandtrykket i en tryktank, prøv at slukke for din højtrykspuler og se hvor langt bilen kan køre.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)