Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd angående rengøring af kælderlokaler søges.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! Smile

Jeg skal i gang med at bruge et kælderlokale til min virksomhed (i Kbh), og jeg har brug for at få det gjort rent.
Jeg har haft et rengøringsfirma ude, men det var ikke særlig effektivt.

Er der nogen, der har erfaring med det, som kan fortælle mig 

- hvad der skal gøres.

- et godt rengøringsfirma, som kan løse opgaven.

- evt. selv har erfaring med det, og vil byde ind på opgaven (kun hvis du har erfaring med kælderrum).

Der er ubehandlet/ujævnt betongulv, med mange ridser (hvor der kan ligge støv) og der er masser af fint støv fra beton-boring m.m. Der er også en del rør som der ligger støv på (selvom de er blevet støvet af).

Da jeg ikke har råd til bare at hyre flere rengøringsfirmaer, så har jeg overvejet at leje en industristøvsuger, og gøre det selv. Men kan det overhovedet gøres på den måde? Vil støvet ikke hvirvle for meget rundt (og så lægge sig igen efter noget tid, uden at være fjernet). Skal det gøres med en våd-støvsuger? Eller skal jeg bare støvsuge det hele X-antal gange med nogle dages mellemrum?

Jeg vil sætte pris på at høre fra nogen, der har erfaring med rengøring af kælderrum.

Mvh Dominik

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er snarere dit ubehandlede betongulv. Det skal rengøres og behandles, ellers bliver dit problem aldrig løst.

Om du vil få nogle til at støvsuge, vaske og behandle eller gøre jobbet selv er op til dig.

Gå ned i nærmeste byggemarked og læs bruganvisningen på produkter til behandling af betongulve, så har du en ide om hvad der kræves, hvis du selv vil påtage dig opgaven.

Dernæst kan du overveje om gulvet skal males, eller der skal fliser/tæppe på.

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er snarere dit ubehandlede betongulv. Det skal rengøres og behandles, ellers bliver dit problem aldrig løst.

Om du vil få nogle til at støvsuge, vaske og behandle eller gøre jobbet selv er op til dig.

Gå ned i nærmeste byggemarked og læs brugsanvisningen på produkter til behandling af betongulve, så har du en ide om hvad der kræves, hvis du selv vil påtage dig opgaven.

Dernæst kan du overveje om gulvet skal males, eller der skal fliser/tæppe på.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :


Hej

Må man overhoved have firma i en kælder for arbejdstilsynet?  I øvrigt bør du undersøge om din forsikring overhoved dækker en kælder ved oversvømmelse, som der har været en del af i KBH!

Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input (og ja jeg har talt med både arbejdstilsyn og forsikring inden jeg sagde ja til lokalet)

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Jan 16
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dominik,

Jeg kan komme ud og give dig et tilbud på rengøringen, hvis du stadigvæk er på udkig efter et firma? Jeg ejer til dagligt mit eget rengøringsvirksomhed, og vil med glæde komme ud og få en snak med dig? 

Du kan kontakte mig på info@hak-rengoring.dk

Vh Badran!

Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det, Badran, men det var for et år siden, og jeg har løst problemet :-)

Mvh Dominik

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)