Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Overvejer at starte en webshop. Har kigget på vismas webshop løsning. Nogle erfaringer med den derude?

Det er et enkelt produkt jeg skulle sælge, så har ikke brug for en fancy model der kan alt muligt. 

God weekend :-)

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Anvender du Visma i forvejen ? - hvis du gør det så er det jo oplagt.

Der findes en del rigtigt gode opensource løsninger som du evt også kunne kigge på f.eks Wordpress/WooCommerce eller Magento, men måske er det lidt "Overkill" her - du kan også kigge på nogle af de mere simple løsninger som f.eks en Dandomain shop. 

Hvad der passer bedst til dig afhænger meget af hvad du anvender i forvejen, og hvad dit "ambitionsniveau" er. Du kan finde mere om de forskellige muigheder her: http://www.mhn-consulting.com/webshop/ 

Anyway - så held og lykke med dit projekt !

//Morten

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal du sælge?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg vil mene at det i bund og grund handler om det produkt du skal sælge.

Hvis dit produkt er fuldstændig indiskutabelt, og letsælgeligt kan du sikkert nøjes med en ultra simpel løsning fra start.

Derimod siger mine erfaringer mig at helhedsoplevelsen har meget at sige i forhold antallet af konverteringer.

Overvej dine muligheder. Som Moten forslår kan du eventuelt inddrage WooCommerce og Magento i dine overvejelser :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg søger nemlig lige en som dig, der gerne vil starte sin egen webshop. Jeg har en løsning på, hvordan du kan undgå alt det der bøvl med webshoppen, når du skal til at starte en.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)