Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gennemgang af webshop

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Hammel
Tilmeldt 4. Dec 15
Indlæg ialt: 73
Fra  Højmark Design Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg godt se...

Jeg vil se om jeg ikke kan få logoet ind flere stedet :)

Kristian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hammel
Tilmeldt 4. Dec 15
Indlæg ialt: 73
Fra  Højmark Design Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg tilføjet logoet under beskrivelsen på hvert produkt :)

Læser lige dit link 

Kristian

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 92
Fra  Firma firma Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har et par kommentarer, som jeg håber du kan bruge:

1. Billedet øverst på din forside fylder efter min mening for meget. Der gik flere sekunder før jeg faktisk fandt ud af, at man faktisk kunne scrolle ned af siden. Hvis det var mig, ville jeg lave det i halv højde - og måske under halv højde.

2. Billederne er lidt kedelige. På din Divided T-shirt(link nedenunder her) er der faktisk nogle rigtig gode billeder i bunden. Få taget professionelle billeder som dem til alle dine produkter, og brug dem i stedet for.
Hvis det ikke er en mulighed, ville jeg investere i et spejlrefleks-kamera og noget lyssætning, så du selv kan tage billederne. Man kan komme rigtig langt for nogle få tusinde kroner.  

http://www.relicz.dk/products/divided-by-the-80s-t-shirt

Fra København
Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 64
Fra  BureauOversigten.dk Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian,

Som udgangspunkt er det en fin webshop du har fået bygget dig. Dog har jeg nogle få småting som jeg lige vil nævne:

1. Forside billedet fylder for meget (som nævnt tidligere) - det var ret held at jeg prøvede at scrolle ned og opdagede at der var mere på forsiden.
Måske skulle du tilføje noget tekst der beskriver Project Divided på forsiden, over køb-nu knappen?

2. Du tager pt kun imod paypal, hvilket i mine øjne fortæller mig at det er en lidt "useriøs" webshop, hvilket vil betyde at jeg ikke turde handle der. Så hvis du er seriøs om at starte op, skal du nok have fat i en dankort løsning (CVR nummer osv.)

3. På min skærm ser alle produkt fotos næsten lyserøde ud, hvilket jeg tolker som en fejl?

4. Din bund på forsiden virker lidt "ufærdig" og trænger nok til lidt kærlighed?

Men ellers ser det skam godt ud. Jeg kan ret godt lide de lidt 'rå fotos' osv. Og din lookbook er en super god feature.

Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg Tage også kun imod Paypal på min webshop for dankort løsning har en pris for at få 1000 kr +ca. 1 pr kunde

når jeg kun har en oms på ca 10000 kr pr.år  så har jeg ikke lige penge til det også webshop pris pr.år 3500 kr

Fra København
Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 64
Fra  BureauOversigten.dk Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Forståeligt nok - jeg tror bare du skal være bevidst om at det vil nok skræmme nogle kunder væk.

Men jeg ønsker dig held og lykke med projektet.

Fra Hammel
Tilmeldt 4. Dec 15
Indlæg ialt: 73
Fra  Højmark Design Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Jeg tager skam imod Dankort i form af American Express, Master Card og Visa.

Når det kommer til forsidebilledet vil jeg lige eksperimentere med et billede der ikke er lige så højt.

Jeg har også en stor tvivl med mine produktbilleder. Overvejer at tage nogle billeder med en "realistisk baggrund", ligesom forsidebillederne.

Kristian

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)