Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til nyt forretningskoncept/hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften, 

Har i længere tid arbejdet på et site kodet fra bunden, og er nu nået til et punkt hvor friske øjne og feedback kunne være ekstremt brugbart. 

Ideén er en hjemmeside i stil med rainymood, noisli, coffitivity, etc. Tiltænkt som et værktøj til kreativitet og fokus, eller hvis man bare vil drømme sig væk fra kontoret mens man koder, designer, skriver etc. 

Håber i vil bidrage med noget feedback, ALT er velkommen: 

www.cityzound.com

Forsat god aften! Yes

Fra Aarhus C
Tilmeldt 29. Jun 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Basuba.dk Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmesiden er jo dejlig enkel. Og sjovt koncept JR93.

Hvad er forretningskonceptet? Ligger der en plan for indtægtsmuligheder?

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjov idé - nu mangler jeg bare duften af en friskbagt Croissant og en kop kaffe, så kan jeg næsten fornemme at jeg sidder på en fortorvscafe i Paris - men det måske i næste version Wink

Anyway - held og lykke med det

//Morten

Tilmeldt 4. Feb 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige nu er det som sagt beta, og for at se om der er et evt. marked for dette. Ved bl.a. at noisli har omkring de 42k likes på facebook

Planen er, kun at gøre enkelte af lydene på siden tilgængelig, og hvis man så vil have den "fulde pakke" skal man købe et abonnement (på blot 1-2$/md.). Dette skal naturligvis være de "populære byer" (New York, Paris, Tokyo etc.) så det skabe et incitament for at blive abonnent. 

Ydermere arbejder jeg også på at lave ydeligere funktioner, så man kan høre byen i regnvejr, om natten, tilføje fuglelyder, spring etc. Hvilket med abonnement giver mulighed for bedre at "customize" sin lyd efter humør. 

Da abonnement-prisen ligger så lavt er det heller ikke umiddelbart tænk som en masseforretning, mens snarere en mindre passiv indkomst og et sjovt arbejdsprojekt.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 92
Fra  Nyt Skøde Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er fuldstændig solgt. Genialt. Eneste ulempe er at det blot styrker mit savn af new york - men det må jeg nok overvinde.

Godt arbejde.

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 92
Fra  Firma firma Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget sjovt påfund - det bliver spændende at se det færdigt :)

Det eneste jeg vil udsætte på siden er lydstyrke-controlleren. Jeg synes ikke rigtigt, at den passer ind i designet - men det er jo også absolut en småting.

Tilmeldt 4. Feb 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt med positiv feedback. Og kan godt se der er nogle små-ting som i forhold til designet af volume-controlleren.

Hvordan er load-tiden på billederne hos jer?

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Meget sjovt koncept. Det minder mig om dengang jeg for ca. 8-10 år siden havde live video kørende i et vindue på min PC, og sad drømte mig til USA hver dag Smile 

Der er forskellige billeder af byerne, eks. fra Venice når man klikker på Los Angeles. Er det repræsentativ for hvor mikrofonen er placeret? Det er jo sjovere hvis man ved præcis hvor mikrofonen er placeret. Er det egentlig live? 

Tilmeldt 4. Feb 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback!

Lydene fås gennem tredje part, så billederne er ikke 100% repræsentative, men selvfølgelig er der taget højde for at visuelle afspejler lyden/stemningen.   

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en rigtig sjov idé Yes 

Jeg syntes måske bare at billedet skal zoomes lidt længere ud. Jeg blev lidt skuffet over, at billedet blev mindre end det lille, man trykker på. Håber det giver mening!?

Hvorfor kommer der et slags filter på billedet, når det er stort? Syntes måske det vil være bedre, med et rent billede, uden sløring på.

Jeg savner også et lille tekstfelt, hvor der står, hvilken storby jeg ser og lytter til. Hvis man nu havde glemt hvilken by man havde trykket på. Angel

Hvad det kan bruges til (af dig. Indtjening osv) og hvad jeg kan bruge det til, istedet for alm. musik/radio, ved jeg ikke helt. Men der er måske potentiale i det.

Go vind fremover Yes

Dbh
Michael Haahr

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)