Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring til siden wix.com?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jul 15
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og kigger lidt på siden http://da.wix.com som jeg udmiddelbart syntes virker interessant. Jeg vil dog lige hører, om nogle har erfaringer eller bare kender til siden, som kunne nævne et par gode/dårlige grunde for siden?  

Martin 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Martin

Om wix er en god eller dårlig idé til dig afhænger meget af hvad det er du gerne vil opnå - hvis dit behov blot at strikke en side hurtigt sammen, så er wix sikkert helt fint - hvis du derimod vil have en professionel hjemmeside, så er det nok ikke lige wix og lignende sites du skal kigge på - her bliver du simpelthen for "låst"

Hvis du gerne vil have en site du kan vokse med, så ville jeg nok kigge på Wordpress istedet. Det kræver selvfølgelig lidt mere at komme igang, men når du først er oppe og køre er det stort set lige så simpelt at bruge Wordpress som det er at bruge Word

//Morten

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin, 

Som Morten helt korrekt beskriver det, så er Wix.com den lidt skrabede og hurtige løsning. Dermed ikke sagt et løsningen er dårlig, hvis dine ambitioner er at sætte noget hurtigt samme.

Vi udarbejder alle vores kunders hjemmesider i WordPress CMS, hvorigennem vi har rigtig gode erfaringer. WordPress har tusindvis af muligheder i forhold til design og funktionaliteter. Derved kan løsningen tilpasset netop dit behov og forretning. Du kan eventuelle tjekke vores referenceliste ud, alle løsningerne her er udarbejdet i WordPress. 

Håber du finder hvad du søger :-) Du er selvfølgelig velkommen til at skrive mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, hvis du ønsker at høre mere omkring dine muligheder i WordPress. 

Fra Helsinge
Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 71
Fra  Politikeren.dk Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Har tidligere prøvet Wix.com - til den hjemmeside, hvorpå jeg nu anvender WordPress.
Denne side: www.politikeren.dk 

Min erfaring er helt klart, at WordPress er tusinde gange bedre. Wix har det med at være ustabil i nogle tilfælde.

De objekter, du placerer med "drag and drop" kan af uforklarlige årsager ende med at sidde et helt andet sted end forventet - når du offentliggør siden.

Men det er op til dig selv!

Mvh. Mads
www.politikeren.dk 

Tilmeldt 23. Jul 15
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle jeres svar. Jeg kan se i alle er sådan nogenlunde enig, og det er fint.

Tak, Martin

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)