Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web-shop for en nybegynder!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gået længe og leget med tanken om at starte min egen web-shop.
Jeg har et fuldtidsjob i det daglige og derfor skal web-shoppen være et "fritids" projekt, selvfølgelig med mulighed for at vokse sig til mit fuldtidsjob ;)

Jeg står og veksler mellem og det skal være brugskunst som pynte ting til hjemmet eller om det skal være smykker, accessories, ure osv.. Det skal være en prisbillig løsning men stadigvæk i en høj kvalitet. Min målgruppe vil hovedsagligt være studerende på SU eller folk med få penge til selvforkælelse.

Hvor finder jeg mine leverandører, kender i nogle?
Hvor finder jeg en god, seriøs men samtidig en billig løsning til at lave min web-shop?

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mejborn92:
Hvor finder jeg en god, seriøs men samtidig en billig løsning til at lave min web-shop?

Hejsa

Her har du flere muligheder, grundlæggende er der to typer - den du "Ejer", som f.eks Wordpress/WooCommerce, og Magento - og dem du "Lejer" som f.eks Shopify og DanDomain - du kan finde mere om det forskellige typer af shop på "Kom godt fra start med din webshop

Hvis det er et Fritidsprojekt så tror jeg at jeg, hvis jeg var dig, ville kigge efter f.eks en Shopify eller en Dandomain løsning. Har ambitionerne til at det kal vokse sig stort, så vil jeg gå efter en af de andre, her har du større frihed, og mere kontrol med tingene.

Anyway - så held og lykke med dit projekt!

//Morten

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

De fleste herinde vil gerne sælge dig en Open source løsning, det er en mulighed, hvis man har lyst til at tage ansvaret og har teknisk indsigt.

Dandomain er en løsning med mange brugere, men nok ikke en løsning jeg ville anbefale. Priserne er meget høje og du betaler ekstra for meget basale funktioner, det er ikke ualmindeligt at betale mere end 1000,- om måneden. Ud over det så du tvunget til at have en url der hedder noget med /shop/.  Skulle jeg vælge mellem Dandomain og Shopify.. Any day ville jeg vælge Shopify.

Men skulle jeg selv vælge en løsning, så ville jeg fokusere på muligheden for Dansk support, masser af gratis templates og  slippe for at betale transaktionsafgift, som man gør i Shopify.

Og det får man i Weebio. 

Jeg kommer selv fra weebio og vi tilbyder en fornuftig Dansk hosted løsning, hvor priserne er (synes jeg) gennemskuelige. Du får en bruger oplevelse som er sammenlignelig med Shopify. Vi en dansk løsning, vi har 50 templates/designs du kan vælge mellem, måske danmarks største udvalg.

Jeg vil anbefale at kigge på vores videoer http://www.weebio.dk/weebio-video-manual

Du kan se vores templates her www.weebio.dk/themes/all/

Du kan komme i gang med at bruge Weebio fra  199,- om måneden.

Du kan kontakte mig på bryan@weebio.dk

Mvh Bryan

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Om du skal vælge smykker eller boligtilbehør ... Jeg vil sige at det kommer an på din interesse.

Med boligtilbehør er det formentlig en vigtig faktor med miljøbilleder, dvs. billeder hvor du laver små udstillinger, så kunderne kan få inspiration til, hvordan de enkelte pyntegenstande kan bruges. Miljøbillederne kan du også nå langt med på de sociale medier som Facebook og Instagram. Vælger du boligtilbehør, tror jeg du kan nå længst ved at finde en leverandør, der gør det muligt for dig at sælge noget unikt (som ikke kan købes i Kop&Kande og hvad man ellers ser i modeblandene), fordi folk elsker at indrette sit hjem med personlighed.

Vælger du smykker, skal du stille store krav til produktbillederne, da alle smykker skal fremstå skarpe og eksklusive - Selvom det er lave priser. Her vil jeg samtidig anbefale dig at du betaler dig til et professionelt webdesign, så hele webshoppen for et eksklusivt look. Du kan købe billige smykker fra kina, se eksempelvis her: http://www.dhgate.com/wholesale/rings/c100007.html#dcp_JewelryDcp-topCategoryTitle-3

De bedste hilsner
Kathrine Svendsen
Danhost ApS

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mejborn92:

Hvor finder jeg en god, seriøs men samtidig en billig løsning til at lave min web-shop?

Der findes rigtig mange gode muligheder - det handler i bund og grund og dine ambitioner samt behov. Jeg vil altid anbefale dig en løsning hvor du selv står med ejerskabet, uden særlige bindinger. Derved kan du altid tage din forretning i den retning du måtte ønske. 

Vi udarbejder alle vores kunder i WordPress CMS, hvorigennem vi har fantastisk mange muligheder i forhold til designet og funktionerne. Dette gør at vi kan lave en løsning til netop din forretning og målgruppe. Du kan eventuelt få et indblik i mulighederne på vores referenceliste - Her kan du se et stort udvalg af vores mange kunder og deres webshops -> www.erhvervshjemmesider.dk/referencer

Første step er at du tage knoglen og giver mig et kald på tlf. 70 40 40 50, eller sender mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk. Så kan vi tage en grundig snak omkring din behov, forretning samt hvilke forventninger du har. 

:-) 

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Du skal være velkommen til at tage et kig på min hjemmeside startenwebshop.dk og du kan downloade min gratis e-bog hvor der står alt omkring at starte sin første webshop.

Jeg vil derudover til enhver tid anbefale, at du tager et kig på Shopify som webshop system som efter min mening er den bedste og nemmeste måde at komme i gang med en webshop når man er ny.

Tilmeldt 2. Jan 16
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Min klare anbefaling er WooCommerce + WordPress. Den her manual forklarer, hvordan du kommer i gang: https://wpmanualen.dk/ 

Brug for nyt webhotel? Brug denne UnoEuro rabatkode 2017

Tilmeldt 4. Feb 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay det kigger jeg på, tak :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)