Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg billig helium?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnie

Nu kalder AGA de det jo godt nok ballon gas, jeg har dog ikke kunne finde oplysninger om renheden, har tidligere det noget som var 97 % helium.   http://www.aga.dk/da/products_ren/helium/helium_balloon_gas/index.html 

Skal man have Helium billigere skal det nok købes i udlandet da konkurrencen i Danmark ikke er specielt stor. Ligeledes vil prisen formodenlig nok også være billigere hvis det købes som flydende helium, der er dog visse udfordringer ved håndtering af flydende helium.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronie

Hvor meget gas bruger du om året?  hvad giver du pt.

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn jeg bruger ikke helium mere, jeg hade ballonbutikken i 10 år, end til jeg solgte den i 2012, men der brugte jeg i snit 10 stk 50 L om ugen, men jeg har aldrig givet normal priser, da jeg har familie som var salgs direktør, først i AGA, så i Shell og nu er et andet at EUs største gas selskaber, så mine priser er ikke helt hvad andre får det til.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 26. Oct 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sender dig en e-mail nu.

Tilmeldt 26. Oct 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar alle sammen, jeg har taget kontakt til AGA nu. Vil også lige tjekke udlandet.

Tilmeldt 27. Aug 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas jeg vil lige spørge dig om hvor rent det er, det helium du sælger?

MVH Murphy1984

Fra Greve
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 146
Fra  Festgear Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg også lige spørge : Hvor kan jeg købe folie balloner og helium ? Jeg bor i Greve men har ikke kunne finde nogen som kan hjælpe mig indtil videre :( Dem som ligger på Sjælland kan kun skaffe tal ellers vender de ikke tilbage eller svare på mails.

Tilmeldt 10. Sep 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen af jer der ved hvor jeg kan købe en Helium indsutri falske på 10L tidlig lørdag morgen?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)