Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 106
Fra  I and the father are ONE Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har en hjemmeside hvor folk kan købe 5 stjernet anmeldelser til deres mobil apps.

Jeg ville godt vide hvad i synes jeg kunne forbedre?

http://www.6hourapp.com

Tak

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 92
Fra  Nyt Skøde Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende koncept, omend det dog er lidt uigennemskueligt hvorledes det egentlig fungerer, men jeg kender heller ikke den verden.

Mht. rettelser: hyr en engelsksproget til at rette jeres side til. Der er fejl, og folk vil ikke se fejl når de propper penge i andres hænder. Derudover vil jeg mene at det er en anelse flabet, at tilføje "most popular"-teksten på den dyreste varer - men jeg er også gammeldags.

Ellers en flot side rent grafisk.

Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 106
Fra  I and the father are ONE Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak. Var ikke klar over der var stavefejl på siden, jeg har nu taget kontakt til en som kan rette teksten på min side. Rigtig glad for din feedback. Du har ret i siden også skal være bedre til at forklare hvad den gør. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 92
Fra  Nyt Skøde Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det manglede bare! Held og lykke :)

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 92
Fra  Firma firma Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende koncept, held og lykke :)

Siden er der ikke meget at udsætte på efter min mening.

Jeg kan dog ikke helt vurdere, om der mangler noget tekst, der kunne beskrive konceptet lidt mere. Dette kunne eventuelt gøres på forsiden, da jeg synes side hurtigt "snakker" pris/ydelse - omvendt er det også et meget vigtigt budskab. Jeg tror, at folks forsvarsmekanisme går et niveau ned, hvis der står noget velskrevet tekst, som beskriver hvad man egentlig kigger på.

Ellers en super fed hjemmeside og spændende koncept!  

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)