Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO: Bliver ikke indekseret

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle,

Jeg døjer med det problem at forsiden af https://www.meal4u.dk ikke bliver indekseret med den nye titletag, som jeg har defineret? Er her nogen som eventuelt kan se en årsag til dette? :)

Vh. Meal4U.dk

Fra Glostrup
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 108
Fra  EC Service ApS Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Meal4U, 

Jeg har kigget lidt på din hjemmeside, efter bedste evne, og umiddelbart har jeg ikke kunne se noget galt.. 

Måske her er andre som har et godt bud på det? 

Hvor lang tid siden er det, at du ændrede din title? 

- Erdal

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 92
Fra  Firma firma Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har oplevet, at der er gået helt op til 2 uger før Google har genindekseret en side - dette var godt nok en underside.

Hvis du laver er indlæg et sted, med et link til din side, eksempelvis som du lige har gjort her på Amino, skulle der ikke gå mange timer :)

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tager tid fra du ændre det til google finder ud af det og synes at nu skal det være i søgeresultaterne.

Men link til din side fra fx facebook, youtube, blogs eller forums. Så skal det nok snart ske, og husk at når du linker til din side at tilføje "titlen" nu når amino giver mulighed for det :)

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Glostrup
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 108
Fra  EC Service ApS Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin, 

Jeg fornemmer lidt at de vidst har ventet i længere tid end hvad godt er :) Det lader ikke til at være et problem som de kan vente sig ud af... 

Anyway, kan se at du sælger parfumer til mænd og kvinder? :) Jeg sidder inde med et større parti er argon-creme, og anti-aging-creme :) Er det noget du kunne være interesseret i at overtage, til indkøbspris eventuelt? 

- Erdal

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle,

Nu venter vi lige lidt mere så :) Men vi har altså ventet et stykke tid, med den nye title altså? Der er ikke andet i kildekoden som i umiddelbart kan se?

Vh. 

Meal4U

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 92
Fra  Firma firma Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden blev indekseret i går 17.19 af Google, så det er da ikke voldsomt lang tid siden :)

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 92
Fra  Firma firma Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden blev indekseret i går 17.18, så det er da ikke så lang tid siden :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

For at du kan få din side indexeret rigtig er det vigtigt at søgemaskinerne kan læse/forstå din HTML kode.

Ved brug af udviklerværktøjer i IE11 kan du se der er 2 fejl i din HTML kode. Tryk F12 i IE11 for at køre udviklerværktøjet.
Den ene fejl er den DOCTYPE du har valgt. Ved at køre din side gennem en W3C validator (søg efter en på nettet) er der fejl i din <title> tag med den valgte DOCTYPE.

Vælg en anden DOCTYPE og tjek den mod W3C validatoren indtil alle dine taste/skrivefejl er væk.

Kopi fra IE11 udviklerværktøjer:
HTML1524: Ugyldig HTML5 DOCTYPE. Overvej at bruge den interoperative form "<!DOCTYPE html>".
HTML1521: Uventet kode af typen "</body>" eller slutning af fil. Alle åbne elementer skal lukkes, før slutningen af dokumentet.

Kopi fra W3C validator med den valgte DOCTYPE
Line 5, Column 30: character "&" is the first character of a delimiter but occurred as data
  <title>Bestil Pizza, Burger & Fastfood Online: Hurtig Madudbringning</title>

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)