Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for jeres hjælp med min webshop...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 16
Indlæg ialt: 5
Fra  Wauwkids Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Min mand og jeg har lavet denne webshop www.wauwkids.dk

Jeg har før startet andre virksomheder men ikke som webshop, og jeg er sgu lidt skuffet og troede det var lettere. Jeg har annonceret på fb og fået likes, men intet salg. Jeg har lavet konkurrencer. Nu har jeg kontaktet en dansk leverandør som vi gerne vil forhandle og de er med på den. Det er kendt dansk mærke, fordi jeg tænker jeg mangler nogle mærker.

I forhold til google søgning synes jeg godt nok det er svært og SEO det samme.... 

Markedsføring er vi ikke enige om det er Fb, instagram og twitter, og så tænker jeg fordi vi har meget babytøj at jeg muligvis vil annoncere i nogle graviditets blade...hvad tror i jeg skal gøre lige nu for at få gang i det uden det koster helt vildt. 

Tak 

Tilmeldt 29. Jun 14
Indlæg ialt: 48
Fra  buyhomepage.net Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøve med affiliate partner program du kan meld dig partnerads .

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

At drive en succesfuld webshop er ikke altid lige let. Det kan kræve hårdt arbejde et kæmpe sig til en fordelagtig postions på de pressede markedet. Som for eksempel børnetøj. Det er dog alt for tidligt at give op - Du skal vende din erfaringer til noget positivt, og derfra bruge de data du har fra dine aktiviteter indtil videre til at komme godt videre med nye tiltag. 

Har du fået noget repsons på din webshop? Har du spurgt potentielle kunder til råds i forhold til opbygningen? 

Jeg ville satse på konstant øget synlighed via Facebook annoncering. Udvælg nogle meget målbare segmenter og målret specifikt til disse. Brug billeder, inspirer og sælg. Lav konkurrencer - vær kreativ. Hvis dine produkter er fede, og folk er villige til at betale prisen, så skal det nok komme over tid. 

Vi laver online markedsføring på vegne af mange af vores kunder. Du er selvfølgelig velkommen til at hive fat i mig. Du kan få et overblik over alle vores services her: www.erhvervshjemmesider.dk/services - Fang mig pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller tlf. 70 40 40 50. 

Hav en rigtig god dag :-) 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved næsten ikke hvor jeg skal starte....

(beklager hvis det her lyder lidt hårdt)

Men hvad i alverden havde du tænkt dig?

lad mig spørge dig om følgende, nu du har starter andre virksomheder.
Lad os da bare tage udgangspunkt i en tøj butik.

Ville du åbne dine døre den første dag i butikken, hvor der ikke er ryddet op i butikken, hvor der kun er lys i det halve af lamperne, hvor der kun er få produkter på hylderne, hvor der mangler personale og ikke mindst at det store lysskilt du har hængende ude på butiksfacaden er af en cykel?
Ved lukketid står du så med armene over kors og kan ikke forstå der kun er 9.75 i kassen?

Ja det lyder lidt hårdt, men overført er det jo rent faktisk det du lige har gjort bare på en anden platform.

Her er hvad jeg oplever på din side.

Landingpagen er som sådan næsten ok, men hvad i alverden har en gang opvarmning i ballet med børnetøj at gøre?
De billeder du benytter på din side, dem tro jeg lige du har "lånt" af onkel Google uden at spørge rettighedshaver om lov.
Dine billeder er meningsløse navne ala "sød, sød Baby"
Dine tekster er behæftet med stavefejl og giver visse gange ikke mening.
Det virker som om at du ikke har haft en gameplan for hvad man som kunde skal opleve i din shop.
Hvordan kan du ikke have dine leverandører på plads inden du åbner shoppen.
Hvad med SEO, Adwords, digital strategi for markedsføring.

Se det var kun de første 2 sider jeg kiggede på.

Dit projekt virker ikke gennemtænkt og her har du så valgt at kaste dig ud i en af de mest besværlige produkter, nemlig børnetøj.
Der åbner vel en børnetøj webshop om dagen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet at spørge nogen om de vil prøve at lægge en ordre i din webshop? tror du vil blive overrasket over hvad du ser.
Når man skal gå til kurven står der "Paypal" og derefter :

1. Vælg Land > Vælg Region
2. Fragt (fri fragt)
3. Sikker betaling med paypal, I tager ikke Dankort eller Visa/Dankort.


Hvor skal man indtaste sin adresse henne? "MidtJylland" bliver lidt for ukonkret levering for mig desværre, og når man ikke kan ringe til din shop, så hopper kunderne bare ud igen. Du kan bruge tusinder kroner på SEO, du får ikke et salg på den shop med det købsflow.



Tilmeldt 2. Feb 16
Indlæg ialt: 5
Fra  Wauwkids Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Tak for jeres tilbagemeldinger :-) 

Nej, jeg giver skam ikke op, og konkurrencer m.m køre der hele tiden. Billederne er ikke "lånte" fra google men fra vores tyske leverandør, og vi har 3 leverandører og er ved at få et stort dansk brand ind nu. 

Jeg vil helt sikkert gå ind og kikke på nogle af de ting i skriver.

I forhold til betaling venter vi på godkendelse af master, dankort og visa, og den skulle gerne komme idag, og så vil den automatisk bede om adresse, men paypal skal jeg ikke bruge adresse da den står der af sig selv, så processen er hurtig.

Vi har solgt en del, og fået rigtig gode tilbagemeldinger.

Andre ideer hvor man kan annoncere :-)?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker I bør ringe til Simon, som lige har tilbudt sin hjælp til Jer og lægge en plan for hvilken niche I skal ligge i, med hvilke eksklusiv-produkter og segmenter. Jeg har set webshops, som nærmest kører med underskud, fordi annoncerne er dyrere end det som kommer ind via salg. Især med børneprodukter.

I bør være opmærksomme på det med før og efterpris, nogen af jeres produkter er tagget med "nyhed" og en tilbudspris. Jeg mener ikke det er tilladt, med mindre det er en vejl. pris, eller I har haft varen til en højere pris på shoppen i længere tid før tilbuddet.

Held og lykke. :-)


Side 1 ud af 1 (7 indlæg)