Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simple webshop med abonnementløsning ønskes. Hvad er bedst/nemmest?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Sep 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer
Jeg har behov for lidt "ekspert" hjælp. Jeg ejer en webshop fremstillet i wordpress med abonnementsløsning (subscription), der ikke kører efter hensigten. Retter sagt, den fungere ikke til den kundegruppe jeg ønsker. Jeg har observeret, at folk ikke får gennemført deres bestilling.

Jeg har testet systemet af på en mindre mængde attraktive kunder for, at finde fejlen og det viser sig at:
- Få kunder har svært ved, at komme videre fra, at lægge produktet i kurven og gå til kassen.
- Flere kunder har svært ved at overskue den del, hvor de personlige oplysninger/forsendelses adresse skal angives.
- Få kunder ønsker ikke oprette sig som bruger og derfor ikke kan gennemføre en order (bruger funktion er nødvendig i subscription)
- Få kunder kunne ikke få betalingsvinduet frem, selvom de mente, at alt information var givet. 

Derudover har jeg selv som administrator nogle forhindringer ved at anvendelse af denne platform. Disse hindringer er bl.a:
- Har ikke mulighed for, at simpelgøre den del, hvor kunderne skal indtaste personlige data/adresse.
- Ikke at have mulighed for, at rette i kunderne abonnementspriser efter opstart af abb. (hvis jeg fx sætter prisen ned).
- At kunderne kan annullere en ordre, ligesom den bliver sendt.

For jeg kan få mere SKUB i min webshop skal den gøres mere simple, da jeg ellers taber en større del af kunderne på gulvet. Har fundet en webshop lavet i Wix der opfylder mit layout udadtil, men har behov for at høre "eksperterne", hvad der er bedst til mine ønsker/krav. Jeg vil helst ikke starte på ny og derved konkludere, at det ikke er bedre end mit nuværende.

Mine krav er:
- Kunderne skal kunne gennemføre en ordre ved blot 3-4 "klik" på undersiderne.
- Betalings oplysninger/kortoplysningerne skal noteres sammen med navn, adresse, mail (informationsdelen). Dvs. alle de nødvendige oplysninger er samlet et sted.
- Admin SKAL have mulighed for, at ændre udseende/opstilling af informationsdelen.
- Ingen "I kurv" funktion.
- Ingen login mulighed.
- Som Admin skal der være mulighed for, at rette i kundens abonnements pris efter opstart (Tænker måske, at man kan kører systemet over pbs?)

Hvis nogen har et godt råd eller to til, hvilken Platform/løsning jeg skal gå mod, så må I meget gerne skrive. Jeg er nemlig på bar bund.
Jeg har med vilje ikke offentligt min webshop, men hvis folk har lyst til, at gå dybere i det, så send en PB.

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte

Jeg ville anbefale dig at se på en decideret webshop platform , jeg er ved at designe 2 webshop baseret på Magento 2 og Prestashop, som skal bruges som demo og test af evt kommende kunder der er lidt i tvivl omkring deres valg af platform

Jeg har sendt dig en privat besked med links i , de 2 er du velkommen til at teste i forhold til dine behov 

Tilmeldt 23. Sep 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Analyze

Jeg tænker at Prestashop giver samme problemer, som der jeg har nu. 
Jeg ser nærmere på linkene i din besked

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)