Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God idé + nybegynder + webshop = KAOS! :O

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 16
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp!

Jeg har kastet mig ud i at lave en webshop, da jeg (i hvert fald selv) mener at have fundet en yderst holdbar idé, som ikke findes på det danske marked.

Branchen er reservedele til personbiler, og udstyr til biler generelt.

Jeg er uddannet automekaniker, så jeg har min baggrundsviden og passion 100% i orden :)

Jeg har læst et utal af tråde på Amino om alt lige fra CVR-nummer til Dropshipping, så man kan vel sige at jeg kender de grundlæggende sager.

Jeg har valgt at lave en webshop i Opencart, og tilknytte PayPal samt MobilePay, da størstedelen af mine varer henvender sig til målgruppen 20-50 år (dermed ikke sagt at folk over 50 ikke bruger MobilePay, meeen... ;)

Jeg vil benytte Billy.dk til regnskab, og mit webhotel hedder UnoEuro.

CVR-nummer er der styr på.

Jeg kunne godt tænke mig at få endegyldigt svar på følgende spørgsmål, fra nogen der ved hvad de snakker om, og altså ikke "jeg tror", "jeg synes", osv. Det må meget gerne være folk med indsigt, der kommer på banen her, hvis det ikke er for meget forlangt :)

1. Varelager. Jeg har ikke den store kapital til rådighed, og for at kunne sælge mine varer til den rigtige pris, skal der indkøbes så mange som muligt af hver vare. Dette henleder mine tanker på at benytte mig af Dropshipping på enkelte områder, hvor varerne er for dyre at købe hjem for mig, eller hvor jeg skal have et stort antal på lager. Hvordan får man kontakt til leverandører af autodele, og får lavet aftaler? På dette område er jeg helt blank. Og er det overhovedet en god idé?