Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye hjemmeside – Wordpress - SEO Plugin?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er tidligere selvstændig inden for byggebranchen og sidder nu som sælger i branchen. Jeg skal starte et nyt koncept / hjemmeside op. Det er inden for en niche for byggebranchen. Hvor private kan gå ind og finde lokale håndværker. Evt. en sektion hvor de selv købe materialer.

Det skal fungere på nogenlunde same måde som tag-profferne – Den vil også have nogen af de samme træk i opbygningen. Bare i en anden faggruppe.

Der skal gerne på sigt være mulighed for at håndværkerne kan log inde og lægge filer/billeder op til mig.

 

Jeg har for nogen år tilbage arbejdet lidt med CMS, SEO og link Building, da jeg var selvstændig.

Planen var at lave et fornuftige gennemarbejde hjemmeside, og få ”solgt” konceptet til håndværkerene. Derefter lægge en videre plan for forløbet af hjemmeside/seo.

Jeg overvejer stærkt at bruge Wordpress. Vil jeg kunne finde et layout, der opfylder mine krav? Og som ikke låser mig på den lange bane. – Jeg søger forslag til layout, seo plugin og hvor jeg skal finde en serverhost?

Fra København
Tilmeldt 26. Aug 13
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det lyder som et spændende projekt du skal i gang med :)

Du kan få rigtige mange lækre temaer, til wordpress, du kan fx. kigge themeforest

Det er også muligt at finde et tema, hvor du selv kan tilpasse det, som du har lyst til. Hvis du har mod på det.

Et rigtig godt SEO plugin, som jeg tror de fleste bruger, er SEO by Yoast Det fungerer rigtig godt, og gør SEO nemt, selvom at man ikke har den store erfaring med det.

Håber du kan bruge det til noget.

Med venlig hilsen

Kristoffer

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)