Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg leder efter et program eller hjemmeside hvor man kan få sit regnskab sat op, overskueligt.
Så hvis der evt. nogen der kender et godt et, så må i meget gerne skrive til mig 

Victor 

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor 

Hvilken virksomhed driver du? 

Vi bruger selv Dinero med stor velbehag. 

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej simon 

Jeg driver ikke nogen virksomhed lige nu, men har planer om at starte mit eget tøjvirksomhed,
Hvor jeg sælger tøj osv.

Kigger nok lige på dinero, og det er godt. ellers tak for forslaget

Victor

Fra Gistrup
Tilmeldt 20. Nov 13
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor.

Vil som de andre også anbefale både Billy og Dinero, da de helt klart er de mest overskuelige og intuitive programmer på markedet.

Begge programmer har forskellige integrationer, så din bogføring i en hvis grad bliver automatiseret. Derfor kan det være en god idé at vælge program ud fra hvilken løsning som kan gøre din dagligdag nemmest.

Et andet punkt du skal tænke på er hvad din revisor ønsker at arbejde med, mange revisorer har tidligere været efter Billy og til dels også Dinero, for i stedet at sværge troskab til e-conomic

Men prøv og opret en gratis bruger på dem alle og se hvad der ligesom tiltaler dig mest! Regnskab kan når der kommer gang i biksen være utroligt krævende hvis der ikke er styr på tingene fra start, så sørg for at sætte dig godt ind i det inden, vil helt sikkert gavne dig på længere sigt Big Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)