Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekstforfatning søges - kvantitet fremfor kvalitet.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Aug 06
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 10:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Venner,

Vi har tidligere fundet en tekstforfatter herinde fra, som vi var godt tilfredse med. Derfor prøver vi nu igen at finde en tekstforfatter til at skrive en større serie af tekster på 3-400 ord til en webshop i autobranchen. Der vil være tekster nok til de næste måneder, såfremt vi begge føler at samarbejdet fungerer.

Da de tekster vi skal bruge primært vil blive læst af google er det mere vigtigt for os at prisen og mængden hænger godt sammen, fremfor kvaliteten (det er ikke et diskussionsoplæg). Vi er i princippet næsten ligeglade med hvordan teksterne er bygget op og om de "sælger". Det vigtigste er at de indeholder de rigtige søgeord og at teksterne har fornuftig længde.

Derfor, pris og kvantitet er vigtigst for os. Hvem kan byde ind på sådanne en opgave?

Mvh Stefan

www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!

Tilmeldt 1. Feb 16
Indlæg ialt: 1
Fra  Boligtekster.dk Skrevet kl. 11:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan levere kvalitetstekster for 0,25 kr pr ord. På den måde kan du få begge dele - whats not to like? ;)

Jeg er uddannet indenfor journalistik og kommunikation og har arbejdet en del med søgemaskineoptimering, så jeg har styr på korrekt keyworddensity osv.

Skriv en pb, hvis det har interesse.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan 

Du kan eventuelt overveje at lave et opslag på Amino Freelance - herigennem ved jeg at der sidder mange dygtige sjæle der er villig til at arbejde til meget fornuftige priser. 

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 06:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)