Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

STOP OG LÆS - Lad os hjælpe hinanden i flok?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Feb 16
Indlæg ialt: 15
Fra  Bluvi.dk Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Melder mig også ind i tråden - god idé i øvrigt! 

Laceless: 

Når man trykker "shop" og kommer ind på produktsiden, ville det være godt at vise nogen produkter med det samme. Jeg synes man skal scrolle lidt for langt ned for at se dem, og det er ikke umiddelbart noget jeg tror, der er godt for konverteringsraten (Hvis det er, så ignorer) 
ét produktbillede pr. produkt er også lige med det mindste synes jeg. 

Men det er en flot side. Vigtigt at dine "bullet points" er synlige på forsiden. 

Vidste ikke umiddelbart hvad det var du solgte da jeg landede på siden, men din "hvordan fungerer Hickies?" side forklarede det godt med videoer.  :)

www.bluvi.dk 

Tilmeldt 14. Dec 15
Indlæg ialt: 44
Fra  MenWithStyle.dk Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil nu også lægge lidt kommentar til din side. 

Først og fremmest. Rigtig lækker og skarp side. Meget minimalistisk og nogle gode friske farver. Ku dog være fedt, at se den med en anden temafarve. Eksempelvis lyseblå, lysegrøn eller i den dur. 

Dertil har jeg det også som én de vistr skrev tidligere i tråden. 

Der skal scrolles for meget, inden man når dine produkter. Du kunne evt sætte en "læs mere" på, så din seo evt stadig bevares. 

En anden ting er selve produktet, som jeg ser som en niche/unikt. Lad kunden møde produkterne med det samme i din "slider/forsidebillede" enten med billeder, eller en video de kan trykke "play" på, bare 8-10sek er nok. Sådan én video burde være lavet til dit produkt og i så fald kan man selv bikse en lækker video sammen.

Til sidst, ville jeg nok også ændre "Shop" til "Produkter", så kunden ved med det samme, hvor der skal klikkes, for at se alle dine produkter/Døren til butikken. 

Ellers alt i alt en super lækker side :-) 

Modetilbehør til mænd I Slips, Butterfly, Seler m.m.
Hurtig Levering - Gratis Fragt - Nem og sikker Betaling

Fra Odder
Tilmeldt 7. Oct 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Bluvi, din side er så god, at jeg lige har købt højtaler til badeværelset :)

Jeg savnede paypal, men ellers kan jeg slet ikke finde på noget, der kunne være bedre.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bluvi.

Jeg syntes det overordnet er en flot hjemmeside du har fået lavet. Der er dog lidt ting jeg syntes du burde kigge på.

Jeg syntes dine kategorier i toppen, flyder lidt sammen. De står meget tæt og navnene er ret lange.

Jeg syntes måske dit topbanner/slider er lidt for stor, og at produkterne bliver lidt gemt.

Jeg kan se du skriver højtaler mange steder. Men det hedder jo højttaler. Burde du ikke skrive det med 2Xt?

Dit tilbud om 15% skriger, at her er en helt ny shop, som ikke engang har haft de første 50 kunder endnu. Prøv at skjule det med eks.: minus 15% lige nu! eller 15% rabat på alle ordrer lige nu. osv.

Kan højttalerne tåle at komme under vand eller bare at være ved vandet..? skriv lidt mere om dem og brug begge ord: højtaler & højttaler osv. for seo.

Håber du kunne bruge det :-)

Dbh
Michael Haahr
www.nicetapet.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Feb 16
Indlæg ialt: 15
Fra  Bluvi.dk Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt at høre!
PayPal som en betalingsmulighed er taget til overvejelse!

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Feb 16
Indlæg ialt: 15
Fra  Bluvi.dk Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange goder pointer - højtaler er i øvrigt blevet ændret til højttaler..

Har ændret på siden i forhold til banneret og menuen og vil mene at siden er blevet lidt bedre.

Mange tak.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)