Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

jeg skal til, at optimere min hjemmeside (brink-service.dk). Det handler om ejendomsservice. Jeg tænkte om, der var nogle der havde nogle ideer til, hvordan jeg kan få lavet siden. Jeg er åben over for næsten alt. Hjemmesiden er 5 år gammel, men har aldrig rigtigt fået gjort noget ved den. 

VH

Brink Service

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

I min optik skal du gøre din hjemmeside langt mere personlig og unik. Der skal gerne nogle referencer samt noget mere unikt indhold ind på sitet. Endvidere kunne jeg godt tænk mig et mere minimalistisk og moderne design - hvor dine ydelser vil kunne præsenteres visuelt igennem billeder med tilhørende tekster. 

Det er tydeligt at din nuværende hjemmeside er udarbejdet på baggrund af en skabelon, med billeder fra internettet. Sørg for at skab dig din egen profil, og skab noget visuelt som præsenterer den virksomhed og forretning du driver. 

Du er selvfølgelig velkommen til at kontakte mig for en uforpligtende mail omkring din nye hjemmeside. Jeg kan fanges på mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller pr. telefon 70 40 40 50. Angiv gerne lidt omkring dine egne tanker.

Endvidere er du velkommen til at se et uddrag af vores mange referencer på www.erhvervshjemmesider.dk/referencer

Uanset hvad så ønsker jeg dig held og lykke med hjemmesiden fremadrettet :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)