Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I dygtige udviklere af Instans CMS?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har et gammel website, der er lavet i open source systemet Instans CMS. Kender I et/nogle web bureauer eller lignende, der udvikler på dette? 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et system der ikke har været opdateret siden 2009. Jeg tror at det er på tide at I får bygget jeres side op om et nyt system. Det er nemmere end I tror og jeg har selv taget en side i Wordpress og lagt den over i en Umbraco (det er begge gode CMSer som der kan anbefales).

Tilmeldt 1. Feb 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Mange tak for hurtigt svar. Det overvejer jeg absolut også. Jeg har kigget på en del forskellige open source systemer, men jeg synes, det er svært at vurdere, hvor fleksible de er i forhold til design. Vi skal desuden have skabe integration til et gammel ERP, og tror desværre det bliver en større (læs: dyrere) opgave, så vi vil gerne vente lidt, da vi ikke lige pt har 150.000+ til et sådan projekt

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Jeg vil give Niels helt ret her, selvom jeg selvfølgeligt forstår jeres problem.

Men ved I hvordan jeres gamle ERP system stiller data til rådighed?

Jeg tænker at vi godt kunne få f.eks Wordpress til at læse dem uden at vi når op i et projekt i 150.000 + klassen

Og når det kommer til Wordpress, og andre af de store open source løsninger, så er de fleksible nok til at jeg godt tør love at vi kan ramme jeres design, også indenfor et rimeligt budget - generelt er fordelen ved netop Wordpress at der er enormt mange Wordpress konsulenter og det gør at du kan finde dygtige folk til en fornuftig pris.

Men selvfølgelig - er det en mindre ting der skal rettes, så er det bedste måske blot at få det gjort nu, så kan I kigge på en opgradering senere - jeg har en stribe af dygtige Webudviklere - ingen af den er Instans CMS folk - dem er der nok ikke mange af, men en dygtig udvikler vil sikkert godt kunne sætte sig ind Instans CMS og lave de små ting der evt skal gøres.

Så sig til hvis vi skal kigge på - du kan fange mig på 3053 1351, eller på mhn@mhn-consulting.com

//Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med de andre. Jeg laver både Wordpress og Umbraco og vil klart anbefale Umbraco over Wordpress til denne opgave (det lyder som om det er en lidt større opgave). Jeg sidder selv med begge dele til dagligt og vi har lavet flere forskellige integrationsløsninger til Umbraco. Vi kan give et godt tilbud på udvikling og integration da vi har vores eget udviklingskontor på Balkan - det betyder vi kan lave en god pris på de trivielle ting i sådan en løsning (så laver vi selv resten fra vores kontor i Aalborg).

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)