Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KØRT GALT, HVAD MED FORSIKRING?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino.

I sidste uge er der en vedkommende der kørt op i mig i bil, og eftersom dette, er jeg begyndt at få større skader i nakken, ryggen og længere ned af kroppen.
Jeg har været til lægen, og jeg skal selvfølgelig udnersøges nærmere med scaning m.m.

Mit spørgsmål ligger i at jeg til dagligdagen arbejder for det meste på kontoret, og har svært ved at sidde ned i længere tid?
Der må vel være noget forsikring der afdækker den skade, og hvordan håndteres sådan en sag, hvem skal jeg kontakte? det skal endvidere siges uheldet er vedkommende skyld.

Håber i kan hjælpe mig?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

det vil i første omgang være den lovpligte ansvarsforsikring som den der kørte ind i dig er omfattet af. Du bør kontakte den der kørte ind i dig - og få evt hjælp i dit eget forsikringsselskab - de vil vide hvordan du skal gøre bedst muligt og om der er gode eller mindre gode muligheder - du kan også få navn og police på det andet selskab som vel også skal dække skade på din bil - og selv tale med dem, men jeg tror det kan være fordel at bruge eget selskab til råd

Har du en egen ulykkesforsikring er det oplagt at kontakte den - for så vil de kunne køre den mod den "skyldige"

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John.

Tak for dit fine svar.

/Jonas

Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

 - Er det en god ide, at få fat i en advokat der kan vejlede mig videre i forløbet, for det plejer at være en længere sag, når det en ulykkeforsikring

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

måske men det er jo ikke gratis og bliver næppe dækket. Jeg ville da starte med min egen ulykkesforsikring som jo så vil kunne tage sig af regres mod skadesvolder osv 

Er du så ikke tryg ved det, så er en advokat jo ofte god nok, men altså ikke gratis

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)