Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ide i byggebranchen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Sep 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg har længe gået med en ide til rådgivning af private byggeprojekter. Jeg er også en af de typer der er meget fascineret af hent 3 tilbud, men jeg har ikke internet ekspatisen til at starte en hent 3 tilbuds side op i byggebranchen, og har heller ikke lyst til at tage kampen op mod de store drenge.

Derfor har jeg prøvede at lave et koncept hvor jeg går i detaljer med rådgivning i den indledende fase af et byggeri. Mit koncept hedder Bygge Mægler.dk

jeg rådgiver og udfører alt fra ideen om at få udført en bygge- eller renoveringsopgave, udarbejdelse af udbudsmateriale, kontakt og indhentning af 3 tilbud, rådgivning om indhentede tilbud, samt prisforhandling og underskrivelsen af tilbuddet. Jeg går i detaljer med om ideerne er gode, om det kan lade sig gøre i praksis, hvilke materialer der er de bedste, økonomi, jura i tilbud samt at få den bedste pris, og om det er realistisk. 

er det noget du vil gøre brug af som privat person? Virker det for dyrt? Fanger hjemmesiden? Stavefejl? 

Det skal siges at siden stadig er under opbygning og firmaet endnu ikke er stiftet, derfor tager jeg heller ikke imod ordre, men tiden er inde til at modtag noget konstruktiv feedback Jeg kan tage med i mine overvejelser, og specielt om ideen er god? 

Jeg glæder mig meget til at høre hvad i tænker.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

jeg synes det virker som et fint koncept - jeg har dog svært ved at finde dine priser. En mindre detalje, jeg synes virkelig det er et dårligt foto af ham i jakkesæt og hjelm - men det er bare min mening, men det skaber ikke ikke troværdighed hos mig - så meget hellere et foto af dig/jer

Derudover synes jeg mangler svar på omkring forsikring/ansvaret af projektet. Hvad hvis noget går galt eller ikke er som skal være - er det jer/jeres forsikring som dækker / sørger for udbedring ?

Så mangler der et cvr nummer nederst

Men fin idé og held og lykke med projektet

Tilmeldt 21. Sep 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for feedback. 

Der står enlig også kun priser under "byggepakker" og det er noget jeg også skal have på de andre sider. 

Ang ansvar og forsikring er det noget jeg er ved at undersøge.

som skrevet er firmaet ikke stiftet endnu og derfor heller intet CVR nr, og der mangler nogen flere ting. 

Ang billedet er det klart noget jeg vil kigge nærmere på. 

Tusind tak for feedback 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)