Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er vist ikke med på beatet

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 29. Nov 15
Indlæg ialt: 7
Fra  indbo-experten.dk Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en side på Facebook til min virksomhed . Dødsbo købes, ddødsbo købes, design købes. Dette er min primære aktivitet. Men jeg har slet ingen forstand på hvordan jeg får noget ud ad det . Jeg kan jo se mine konkurrenter fører sig frem med instagram, Facebook etc . 😢. Og jeg gisper efter vejret for at overleve. Er der nogen her der sidder og kan hjælpe en næsten død iværksætter med at komme på fode igen. Og gerne nye ideer til at komme forrest i flokken og få kunder . Det vil alle naturligvis . Jeg vil bare gerne have lidt . Indbo-experten hedder siden på Facebook. Og naturligvis Indbo-experten.dk . Håber nogen vil bidrage

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Lars

Hvis jeg var dig ville nok kigge efter noget SEO til din hjemmeside - jeg tænker at det med at ville sælge et dødsbo er noget de fleste søger efter når de har behov, så her skulle du nok arbejde lidt med at blive fundet, måske kunne Google Adwords også bruges.

Anyway, så her jeg lige ansat en SEO ekspert, så giv mig evt et kald på 3053 1351, eller send mig en mail på mhn@mhn-consulting.com så finder vi en skarp pris til dig

//Morten

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

du er velkommen til at kontakte mig uforpligtende, du kan sagtens få "mere liv"

på din facebookside, og det vil også kunne hjælpe på din SEO på din hjemmeside,

Ring på 31 16 39 30 lad os drøfte muligheder, der er mange og de behøver ikke allesammen
være mega dyre løsninger.

Du kan også sende mig en pm med dine kontaktoplysninger, så kontakter jeg dig.

Mvh. Per

lars:

Jeg har en side på Facebook til min virksomhed . Dødsbo købes, ddødsbo købes, design købes. Dette er min primære aktivitet. Men jeg har slet ingen forstand på hvordan jeg får noget ud ad det . Jeg kan jo se mine konkurrenter fører sig frem med instagram, Facebook etc . 😢. Og jeg gisper efter vejret for at overleve. Er der nogen her der sidder og kan hjælpe en næsten død iværksætter med at komme på fode igen. Og gerne nye ideer til at komme forrest i flokken og få kunder . Det vil alle naturligvis . Jeg vil bare gerne have lidt . Indbo-experten hedder siden på Facebook. Og naturligvis Indbo-experten.dk . Håber nogen vil bidrage

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 02:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Som de andre anbefaler vil SEO nok kunne hjælpe dig en hel del.

Her kan vi hos Philscan hjælpe dig. Vi er en virksomhed lokaliseret i Filippinerne, som gør at vi at tilbyde en service der passer til lige netop dine behov og konkurrence dygtige priser.

Du kan evt. også kigge her og se hvad vi har udrettet for tidligere klienter.

Send mig en mail på trine.n.nielsen.lund@gmail.com så kan vi få os en uforpligtende dialog om hvordan vi kan dække dine behov for Indbo-experten.

Ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Trine Nørgaard

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)