Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Førstegangs webiside-indehaver. Vil meget gerne have jeres feedback på min hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jan 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lavet en hjemmeside hvor jeg sælger babynests som jeg selv syr. At lave en webshop / hjemmeside er ikke helt nemt når man er nybegynder. Jeg er ikke 100 procent færdig med den da der mangler at skrives en del tekst til nogen af produkterne. Men jeg vil meget gerne have jeres feedback, Ris og Ros og kommentare til hvad i synes om min hjemmeside og hvad der godt kunne ændres ved. www.emmibaby.dk

På forhånd mange tak

Med venlig hilsen,

Mia Christina Nielsen.

Fra Nyborg
Tilmeldt 7. Oct 15
Indlæg ialt: 9
Fra  bows'n'arrows Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mia. 

Jeg har for nyligt stået i samme situation, man lærer meget i denne proces. Jeg synes din hjemmeside er meget pæn, desværre vender nogle af billederne anderledes og bliver derfor ikke helt store eller viser produktet retfærdigt frem. 

Jeg er på ipaden, så det siger måske intet om den oplevelse en kunde for på computeren, men det er jo vigtigt med et responsiv design i vor dage, mange bruger kun tablets og smartphones, og jeg havde problemer med at give mine kunder en god oplevelse på mobilen, men der er kommet lidt mere styr på det nu. Jeg bruger Wix.com og jeg synes ikke jeg kan gøre det bedre med dem. Hvilken udbyder bruger du? :) 

vh. Silja 

Tilmeldt 31. Jan 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar :-) Jeg bruger wordpress, og ja der er mange ting der er svært og jeg har en del besvær med at få teksten på forsiden til at stå lige ved billederne. Jeg synes også at mine billeder ikke viser produkterne fra deres bedste side men jeg har prøvet at tage billeder på forskellige måder men de bliver ikke bedre. Jeg synes også folk skal kunne se babynestene fra flere vinkler så jeg er i gang med at tage flere billeder så der er flere billeder til hvert produkt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes den sidder da temmelig lige i skabet. Hvis det er første gang, skal du måske overveje, at lave mange flere webshops :-)

Jeg tænker kun lige på et par småting. Klart responsive skal lige have et overhaul, men det er detaljer.

På forsiden er der et billede af en baby, jeg går måske udfra, at det er din egen lille pige/dreng? og det er jo skønt. Men jeg ville nok tage det billede ud og gå lige til teksten: "Hvorfor har baby brug for en babynest". Du kan bare gemme de billeder til dine artikler og content management senere.

En anden ting, folk leder altid efter fragtpriser. Men du har et produkt som ikke umiddelbart har konkurrence, så kunne du enten sætte en fast fragt på 50 kr. eller bare fri fragt og lægge det på prisen. Fri fragt er mere attraktivt og et luksusprodukt tager ikke skade af 30-40 kr. mere på prisen i forhold til signalværdien til forsiden i stedet for 14 dages returret.

Tror du kan få solgt mange af dem, hvis du kan få de rette online-mags til at skrive om dem. :-)

Tilmeldt 31. Jan 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ved at være en del konkurrece omkring dette produkt. Hvordan får jeg nogle til at skrive om det Pbille ? :-)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Få nogen til at gennemgå dine tekster.

Der er mange Fejl - og det sælger ikke!

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Jan 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det Squarespace der er brugt? 😊

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mia Det har #Potter lavet et #Pottercut om, det er ikke lige til, det kræver fantasi, men det bliver din egentlige udfordring med shoppen.
Alt det med stavefejl og responsive osv. Ja det skal jo være i orden, det gik jeg egentlig udfra at det var, men kig det lige igennem, hvis nogen mener der er stavefejl. 

Der er et link her til Ib Potter: http://pottercut.dk/mette-holbaek/gratis-omtale-med-mette-holbaek/

Så skal du finde en unik vinkel.. "mit barn med mareridt blev helbredt", "10 dage uden vi blev vækket af baby".. du kan sikkert selv finde på resten hvis du har børn :-D
Og du ved at nye mødre er desperate for at gøre hverdagen nemmere.



Tilmeldt 31. Jan 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er wordpress :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)