Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skift til Dinero - åbningsbalance

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er så lidt Jannik. Vi hiver fat i dig i starten af ugen og flytte det for dig, det vil du ikke fortryde :-)
Og bare vent, vi kommer med nogle vilde nyt funktioner over de næste 6-8 uger, som vil gøre dit liv uendelig let hvad regnskab angår :-)))

De bedste hilsner

Martin

Fra Online
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du lader Dinero flytte din saldobalance for 2015 INDEN dit regnskab i realiteten er færdigt, skal du lige selv huske at bede din revisor - ekstraordinært - om en liste over deres efterposteringer, eller selv regne forskellen ud - for hver enkelt konto - og efterpostere dem!
Derefter så checke om alle saldi ender med at være korrekt med start 1/1, i forhold til det endelige årsregnskab 31/12.

Det gør Dinero vist ikke for dig - såvidt jeg har forstået !?

Jeg ville klart vente med at flytte noget som helst, indtil 31/12-regnskabet er helt færdigt, og indberettet!!!

Tina Jonasen

ThinkInNewAreas

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg det er jo helt korrekt, at evt efterposteringer for 2015 vil skulle korrigeres i åbningsbalancen, så er man ikke ret sikker på, at der ikke kommer sådan nogen, så tror jeg også jeg ville vente, men nok også bare få afsluttet 2015 hurtigt. Har man revisor/bogholder nu normalt også let lave de korrektioner (eller en lille liste med dem)

Det afgørende er jo ofte at kunne komme igang med 2016  så det er vel lidt en afvejning af risiko for efterposteringer.

I øvrigt sker der ikke spor for brugere der HAR 2015 regnskabet inde, at bare afslutte og oprette 2016 da man kan køre begge år og få overført evt efterpostering automatisk - Den mulighed har man jo ikke når 2015 ligger i andet regnskab

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)